Sunny Beach = Fest og unge mennesker??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.611 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. januar 2013

Kloster

Hej.

Er Sunny Beach kun for ene unge festglade mennesker ell er det også familievenligt? Her tænker jeg på billige ferier/hoteller... Ell er der områder, der er dicideret til Party party??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2013

Miss Church

Kloster skriver:

Hej.

Er Sunny Beach kun for ene unge festglade mennesker ell er det også familievenligt? Her tænker jeg på billige ferier/hoteller... Ell er der områder, der er dicideret til Party party??

Jeg har ikke selv været i sunny beach, men har været i golden sands i bulgarien. Der var rigtig mange familier og der kunne jeg godt selv finde på at tage ned med børn. 

Der er selvfølgelig fest og farver, men vi havde også aftener i gaderne uden druk og det var rigtig hyggeligt  

Anmeld

14. januar 2013

Babydrøm

Hej.

Tror det er meget forskelligt, og kommer an på hvor I vælger at bo. Selvom kæresten og jeg var der da vi var ca. 20 år, så valgte vi selv om vi ville opsøge party eller bare nyde hinanden med strandture og restauranter mm.  

Så tror sagtens man kan finde familievenlige steder at bo, selvom jeg ik har prøvet det  Kan du ik finde hjælp hos de forskellige rejseselskaber og deres hjemmeside?  

Anmeld

14. januar 2013

M (:

Kloster skriver:

Hej.

Jeg har været på familieferie i både Golden Sands og Sunny Beach - og vil helt klart anbefale af man holder sig i Golden Sands, hvis man rejser med børn.. I Sunny Beach oplevede vi 90% fest og farver, og det var umuligt at sove om natten pga. fest og larm i gaderne.. 

Anmeld

14. januar 2013

Kloster

Mange tak for svar.

Jeg er ved at prøve at gøre mig klog på alt det charter rejse halløj..... Tror næppe vi får råd til at rejse i år. Har nemlig konfirmation til maj, men har snakket om at rejse til næste år. Også gør det jo ikke noget, man har opsøgt lidt viden i denne jungle

Har også kigget på Bulgarien og Tyrkiet. Har tænkt på ½pension og meget gerne omkring 17.000,- ell under. Vi er jo 5 pers men det kan faktisk godt lade sig gøre...

Anmeld

14. januar 2013

M (:

Kloster skriver:

Mange tak for svar.

Jeg er ved at prøve at gøre mig klog på alt det charter rejse halløj..... Tror næppe vi får råd til at rejse i år. Har nemlig konfirmation til maj, men har snakket om at rejse til næste år. Også gør det jo ikke noget, man har opsøgt lidt viden i denne jungle

Har også kigget på Bulgarien og Tyrkiet. Har tænkt på ½pension og meget gerne omkring 17.000,- ell under. Vi er jo 5 pers men det kan faktisk godt lade sig gøre...

Ellers er Egypten også meget familievenligt (og ikke specielt dyrt), og kan klart anbefale Sharm el Seikh. (:

Anmeld

14. januar 2013

FrkZier

Hej.

nu har jeg været i Sunny Beach to gange - og det ER delt op, der er det der hedder flowestreet som er hovedgaden, det er ikke særlig børnevenligt om aften, da der er MANGE unge MEGET fulde mennesker

men der er også mere afsides 'afdelinger' hvor man godt kan tage på familie ferie..

da jeg var der første gang, var vi 3 piger, der boede ca 15 minutters gågang fra flowestreet, i et rigtig hyggeligt område lige ned til stranden, der var stadig barer og pubs som i en hver anden turist by, men der var ikke den samme form for fest i gaderne natten lang

men ellers er golden sands et godt alternativ - eller evt. tyrkiet, det er også relativt billigt

Anmeld

14. januar 2013

Svenne

Som familie ville jeg helt klart vælge Golden Sands!

Anmeld

14. januar 2013

Nadia&Daniel

Miss Church skriver:

Jeg har ikke selv været i sunny beach, men har været i golden sands i bulgarien. Der var rigtig mange familier og der kunne jeg godt selv finde på at tage ned med børn. 

Der er selvfølgelig fest og farver, men vi havde også aftener i gaderne uden druk og det var rigtig hyggeligt  

Vi tager ALTID til Golden Sands - det er nemlig familiested, selvom der også er fest og farver

Anmeld

14. januar 2013

Miss Church

Nadia&Daniel skriver:

Vi tager ALTID til Golden Sands - det er nemlig familiested, selvom der også er fest og farver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.