11,2 kg på og billede af mine mave...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.394 visninger
14 svar
0 synes godt om
16. juni 2009

H+S Skjolgborg.

*SS*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2009

H+S Skjolgborg.

Henriette Skjoldborg Jørgensen skriver:

*SS*

et par mente jeg.....

er 12+3 henne på de to billede der... og taget 11,2 kg på..vildt med de kg de sidder meget på røven og låren ja og lidt maven siger mange....
Isør manden...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. juni 2009

H+S Skjolgborg.

have taget 11,2 kg på nu er vægten 12,1 kg *GH*....

Anmeld

16. juni 2009

jannie

hej
flot mave .... er det så jeres første barn. jeg tog 28 kg på første gang , men denne gang går det lidt bedre. er i uge 19+2 og har taget 4 kg på indtil videre.
jeg tror ikke det er noget man sådan skal bekymre sig en masse om. selvfølgelig skal man ikke spise vildt og uhæmmet fordi man er gravid, men jeg syntes at så længe en selv og den lille har det godt - må det være som det er. nogle tager vildt på i starten og andre  i slutningen af graviditeten.

held og lykke med det hele,

knus
jannie 19+2

Anmeld

16. juni 2009

H+S Skjolgborg.

jannie skriver:

hej
flot mave .... er det så jeres første barn. jeg tog 28 kg på første gang , men denne gang går det lidt bedre. er i uge 19+2 og har taget 4 kg på indtil videre.
jeg tror ikke det er noget man sådan skal bekymre sig en masse om. selvfølgelig skal man ikke spise vildt og uhæmmet fordi man er gravid, men jeg syntes at så længe en selv og den lille har det godt - må det være som det er. nogle tager vildt på i starten og andre  i slutningen af graviditeten.

held og lykke med det hele,

knus
jannie 19+2

Hej  tihi 
NEJJJ det er min nr 3 og mands nr 2 ....

Jeg tog kun 17kg  på med den første/min søn og 27-28  kg på med nr 2/min datter..

jeg spiser som jeg endelig har lyst til
.
Dog ja nok mere og titter *SS*...
 Ja også mere frugt og grønsager ind jeg ellers normal gør + vand/saftevand og mindre kaffe kun 1 kop pr dag morgen kaffen..
+ mine smøger er gået far c 35 til 15-16 stk  nu så ret flot og stolt...
Og min babye ligge flot over gemsnitte siger de osv. så jeg er ikke bekymmer mere...

Jeg tager det på jeg tager på veje også kun 50,5 kg den 14 april 2009... ca 5 kg for lidt da jeg er 163 cm men jeg har altid ligge under meget tynd...
- som lille..*SS*..
 Er du bekymmer over din vægt osv... da flot lidt du kun har taget 4 kg på...Måske er det så ikke samme køn.det må tiden vise..Hvis i ikke hved det ??..

Mvh henriette 12+5

Anmeld

16. juni 2009

jannie

hej igen.

nej vi ved ikke hvad køn det er endnu. jeg skal til scanning på mandag så vi er meget spændte. hvis de kan se hvilket køn der er, er det dejligt, og hvis ikke er det egentlig osse okay. noget siger mig det er en pige denne gang. jeg havde ret da vi fik magnus, og tror osse jeg får ret denne gang. hvorfor ved jeg ikke, men bare en ide jeg har .

vi tager det hele som det kommer. bare vi får et sundt og rakst barn så er kønnet jo total lige meget, ikke ...

knus,
jannie

Anmeld

16. juni 2009

H+S Skjolgborg.

jannie skriver:

hej igen.

nej vi ved ikke hvad køn det er endnu. jeg skal til scanning på mandag så vi er meget spændte. hvis de kan se hvilket køn der er, er det dejligt, og hvis ikke er det egentlig osse okay. noget siger mig det er en pige denne gang. jeg havde ret da vi fik magnus, og tror osse jeg får ret denne gang. hvorfor ved jeg ikke, men bare en ide jeg har .

vi tager det hele som det kommer. bare vi får et sundt og rakst barn så er kønnet jo total lige meget, ikke ...

knus,
jannie

Sådan har jeg det også....
Men man siger jo de kan se det fra 16 uge henne... Til MD scanningen kan de..den som du skal til går jeg udfra det er ?.
+++ for alt ser fint ud..
Mvh Henriette

Anmeld

16. juni 2009

Nanna1985

Fiiin mavse

Jeg er anden gangs gravid og er idag i uge 29+0 og har taget 14 kilo på..

Anmeld

16. juni 2009

H+S Skjolgborg.

Nanna1985 skriver:

Fiiin mavse

Jeg er anden gangs gravid og er idag i uge 29+0 og har taget 14 kilo på..

Tak.
Ja ikke...
Sgu også flot 14 kg .
*SS*
Mvh henriette

Anmeld

16. juni 2009

Nanna1985

Henriette Skjoldborg Jørgensen skriver:

Tak.
Ja ikke...
Sgu også flot 14 kg .
*SS*
Mvh henriette

Tak.. Jeg synes nu det er ALT for meget  Jeg prøver så vidt muligt at dyrke godt med motion og spise sundt   Men de kilo kommer alligevel på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.