Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Når mig og kæresten har sex i doggystyle så kommer der luft med ind jeg tror måske jeg spænder et eller andet imens men har forgæves prøvet at slappe af i alt imens jeg har før jeg mødte min kæreste været vant til at det var en stilling jeg ikk kunne gøre brug af da det altid har gjort ondt men min kærestes øhm pik passer til mit hul og indre så sex er nu kun rart og gør aldrig ondt, vi har været sammen 5mdr nu er der noget jeg kan gøre så der ikke kommer luft med ind? det er jo ikk fordi det ikke er morsomt men :-)
Når mig og kæresten har sex i doggystyle så kommer der luft med ind
jeg tror måske jeg spænder et eller andet imens men har forgæves prøvet at slappe af i alt imens
jeg har før jeg mødte min kæreste været vant til at det var en stilling jeg ikk kunne gøre brug af da det altid har gjort ondt
men min kærestes øhm pik passer til mit hul og indre så sex er nu kun rart og gør aldrig ondt, vi har været sammen 5mdr nu
er der noget jeg kan gøre så der ikke kommer luft med ind?
det er jo ikk fordi det ikke er morsomt men :-)
Smil lidt af det og acceptér det som en del af jeres sexliv. Det er ikke pinligt, det er helt normalt.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128