Min hund kan ikke gå :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.222 visninger
12 svar
0 synes godt om
13. januar 2013

Anonym trådstarter

Har en engelsk bulldog, min ven klippede negle på den som agam altid har gjort. Dog var det kun dem ene bagpote der trængte. Men efter han klippede dem kan hun slet ikke støtte på hendes ene ben og kan ikke rigtig rejse sig op. Kan der være sket noget da de blev klippet eller da vi var ude at lege i sneen? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2013

L&V

Anonym skriver:

Har en engelsk bulldog, min ven klippede negle på den som agam altid har gjort. Dog var det kun dem ene bagpote der trængte. Men efter han klippede dem kan hun slet ikke støtte på hendes ene ben og kan ikke rigtig rejse sig op. Kan der være sket noget da de blev klippet eller da vi var ude at lege i sneen? 

Ja hvis hunden ikke kan gå så er der jo sket et eller andet

Anmeld

13. januar 2013

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Ja hvis hunden ikke kan gå så er der jo sket et eller andet

Hun kan jo godt gå, bare et støtte på det ene bagben

Anmeld

13. januar 2013

L&V

Anonym skriver:

Hun kan jo godt gå, bare et støtte på det ene bagben

Men det er jo heller ikke normalt, så må der jo være noget der genere

Anmeld

13. januar 2013

1990h

Anonym skriver:

ring til dyrelægen i morgen heller engang for meget end for lidt.

hunde kan være utroligt ømme omkring deres negle.

min egen fik for nogle måneder tilbage revet hele sin negl af så den røg væk fra "negle" knoglen som dyrelægen sagde..det var meget meget ømt i lang tid.... de meget følsomme dernede også hvis de bare for et slag eller hvis man får klippet for dybt, uden det behøver at bløde.

et godt tricks er at klippe deres negle over flere dage..altså samme negl..man klipper et lille stykke af af gangen. for så kravler blodåren længere ind også kan man tage et lille styk dagen efter..i stedet for at tage det hele på en gang og risikere at man klipper for dybt

Anmeld

13. januar 2013

Anonym trådstarter

1990h skriver:

ring til dyrelægen i morgen heller engang for meget end for lidt.

hunde kan være utroligt ømme omkring deres negle.

min egen fik for nogle måneder tilbage revet hele sin negl af så den røg væk fra "negle" knoglen som dyrelægen sagde..det var meget meget ømt i lang tid.... de meget følsomme dernede også hvis de bare for et slag eller hvis man får klippet for dybt, uden det behøver at bløde.

et godt tricks er at klippe deres negle over flere dage..altså samme negl..man klipper et lille stykke af af gangen. for så kravler blodåren længere ind også kan man tage et lille styk dagen efter..i stedet for at tage det hele på en gang og risikere at man klipper for dybt

Det er hvert fald sidste gang vi klipper selv. Næste gang gør dyrlægen det. 

Men hvis det ikke er blevet bedre til i morgen tidlig, ringer jeg os til dyrlægen. Åh har helt ondt af min lille hund

Anmeld

13. januar 2013

1990h

Anonym skriver:

Det er hvert fald sidste gang vi klipper selv. Næste gang gør dyrlægen det. 

Men hvis det ikke er blevet bedre til i morgen tidlig, ringer jeg os til dyrlægen. Åh har helt ondt af min lille hund

Jaa. jeg skal faktisk også ha ringet til vores i morgen..hun skal ha taget svaberprøve af øret da hun har været i behandling for øresvamp de sidste ti dage..håber det er væk.

men syntes i skal ringe..måske kan de ikke gøre så meget. . men lige med neglene så ved jeg at de kan blive hamre hamre ømme..ligesom vi kan..

vores den lille slog også sin fod/negl på en mursten her for en uge siden og hun prøvede også at undgå at støtte på det når hun skulle ud eller hun sad og tissede. men dyrelægen sagde også at det skulle gå væk af sig selv og det var slaget der gjorde ondt

men ja, prøv og ring..

Anmeld

13. januar 2013

Anonym trådstarter

1990h skriver:

Jaa. jeg skal faktisk også ha ringet til vores i morgen..hun skal ha taget svaberprøve af øret da hun har været i behandling for øresvamp de sidste ti dage..håber det er væk.

men syntes i skal ringe..måske kan de ikke gøre så meget. . men lige med neglene så ved jeg at de kan blive hamre hamre ømme..ligesom vi kan..

vores den lille slog også sin fod/negl på en mursten her for en uge siden og hun prøvede også at undgå at støtte på det når hun skulle ud eller hun sad og tissede. men dyrelægen sagde også at det skulle gå væk af sig selv og det var slaget der gjorde ondt

men ja, prøv og ring..

gøre jeg os hvis det ikke er væk til i morgen :-) 

Anmeld

14. januar 2013

1990h

Anonym skriver:

gøre jeg os hvis det ikke er væk til i morgen :-) 

noget nyt?

Anmeld

15. januar 2013

Anonym trådstarter

1990h skriver:

noget nyt?

Ja :-) der var ingen morgen efter. Hun gik helt normalt og løber og leger :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.