Hvor tidligt kan man se kønnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2013

tarkoflen

Vi valgte at vente til MD skanningen, og så havde vi snakket om, at hvis man ikke kunne se det, så ville vi betale os fra en skanning

Heldigvis kunne skanningssygeplejersken godt se det, så vi slap for at betale for det

Men det er faktisk virkelig mærkeligt, at skulle sige hun, vi kalder hende for det meste stadig baby, fordi vi ikke rigtig kan finde ud af det, og tænk engang, hvis hun tog fejl, og det er lille dreng, der ligger derinde... Selvom hun sagde, at der var to streger, der indikerede, at det er en pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2013

mommy1991

FrkZier skriver:

500 kr det var 20mins scanning hvor en stor del af det var i 3D, synes bestemt det var alle pengene værd

Det kunne da være man skulle overveje det!!!!

Anmeld

17. januar 2013

FrkZier

emmagirl skriver:

Det kunne da være man skulle overveje det!!!!

vi kunne ihvertfald ikke vente helt ind til MD, og det jo altid hyggeligt at være til scanning

Anmeld

17. januar 2013

mommy1991

FrkZier skriver:

vi kunne ihvertfald ikke vente helt ind til MD, og det jo altid hyggeligt at være til scanning

Jaa for pokker, jeg glæder mig også som et lille barn til NF på tirsdag!!! Jeg bilder mig selv ind at jeg kan vente til gennemscanningen, men det er bare SÅ spændende at vide hvad det bliver, så det ikke bare er en "den" mere :p

Anmeld

17. januar 2013

FrkZier

emmagirl skriver:

Jaa for pokker, jeg glæder mig også som et lille barn til NF på tirsdag!!! Jeg bilder mig selv ind at jeg kan vente til gennemscanningen, men det er bare SÅ spændende at vide hvad det bliver, så det ikke bare er en "den" mere :p

hehe det forstår jeg godt

jeg havde bare SÅ meget lyst til at shoppe, men ville jo købe de rigtige farver

Anmeld

17. januar 2013

mommy1991

FrkZier skriver:

hehe det forstår jeg godt

jeg havde bare SÅ meget lyst til at shoppe, men ville jo købe de rigtige farver

Ja, shoppe og redebyggeri!!! Åh, hvad ens kærester dog skal ligge øre til og finde sig i :p Stakler!

Anmeld

17. januar 2013

Majbrit P

13+0 

Anmeld

17. januar 2013

FrkZier

emmagirl skriver:

Ja, shoppe og redebyggeri!!! Åh, hvad ens kærester dog skal ligge øre til og finde sig i :p Stakler!

hehe, mit redebyggeri er faktisk først begyndt her inden for de sidste par uger, og fik aldrig købt så meget tøj, da vi har fået 6 sække kastet i nakken

men det er bare så hyggeligt, købe barnevogn, puslebord osv

Anmeld

17. januar 2013

mommy1991

FrkZier skriver:

hehe, mit redebyggeri er faktisk først begyndt her inden for de sidste par uger, og fik aldrig købt så meget tøj, da vi har fået 6 sække kastet i nakken

men det er bare så hyggeligt, købe barnevogn, puslebord osv

Jaa, jeg glæder mig

Anmeld

17. januar 2013

lilledittemor

emmagirl skriver:

Ja, som overskriften lyder - hvornår kan man købe sig til en kønsscanning?

1. Graviditet så vi det 13+6 en pige
2. Graviditet så vi det 13+0 en pige mere

Ingen tvivl overhovedet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.