11+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2013

B&J

sikke en fin lille baby mave glæder mig til at se den vokse sig stor og fin og hvor bliver det så dejligt når i skal til NF

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2013

mommy1991

FrkZier skriver:

så der ikke længe til NF

det skal helt sikkert nok blive til en rigtig fin babymave - jeg kan godt huske hvor utålmodig man/jeg var i starten haha..

har i offentlig gjort graviditeten ?

Nej, det bliver SÅ spændende at se den lille igen Glæder mig!!!!

Vi har offentliggjort det for vores familie og nærmeste venner. Alle blev helt utrolig glade, så det var bare fantastisk!

Resten af omverdenen venter vi lige med til vi er på den anden side af NF-scanningen  

Anmeld

15. januar 2013

mommy1991

B&J skriver:

sikke en fin lille baby mave glæder mig til at se den vokse sig stor og fin og hvor bliver det så dejligt når i skal til NF

Mange tak Jeg glææder mig også helt vildt!!!

Anmeld

15. januar 2013

FrkZier

emmagirl skriver:

Nej, det bliver SÅ spændende at se den lille igen Glæder mig!!!!

Vi har offentliggjort det for vores familie og nærmeste venner. Alle blev helt utrolig glade, så det var bare fantastisk!

Resten af omverdenen venter vi lige med til vi er på den anden side af NF-scanningen  

forstår godt du glæder dig

- og efter NF begynder tiden bare at flyve afsted!

hvor dejligt de blev glade allesammen, er sikker på resten også bliver glade

Anmeld

15. januar 2013

mommy1991

FrkZier skriver:

forstår godt du glæder dig

- og efter NF begynder tiden bare at flyve afsted!

hvor dejligt de blev glade allesammen, er sikker på resten også bliver glade

Synes også de sidste par uger er gået ret stærkt. Vi er flyttet i ny lejlighed, jeg har eksamen og alt muligt - så når nærmest ikke at tænke over at jeg er gravid Det er også helt underligt at tænke på at jeg allerede har gennemført over 25% af min graviditet. Det går sgu hurtigt nok  

Anmeld

15. januar 2013

Nessie

Tillykke med graviditeten

Fin lille babybule du har

Anmeld

15. januar 2013

mommy1991

Nessie skriver:

Tillykke med graviditeten

Fin lille babybule du har

Mange tak

Anmeld

15. januar 2013

Klokkeblomst88

emmagirl skriver:

Så er jeg 11+0, og der er nu kun 9 dage til jeg skal til NF-scanning. Vi glæder os til at se den lille guldklump igen

Jeg har det så godt, at jeg nogle gange bliver helt i tvivl om jeg mon stadig har den lille indeni mig - men jeg bilder mig selv ind, at den sikkert stortrives  

Jeg er ikke så oppustet længere, hvilket man også kan se på billederne - men mon ikke snart baby begynder at fylde. Glæder mig sådan til at få en ordentlig babymave!  
Undskyld, de lidt dårlige billeder - men vi er lige flyttet og har ikke fået et ordentligt spejl op endnu!

Rigtig god søndag til jer alle! 

Sikke en fin mave 

Anmeld

15. januar 2013

mommy1991

Klokkeblomst88 skriver:

Sikke en fin mave 

Mange tak

Anmeld

19. januar 2013

Pige2009

emmagirl skriver:

Hehe, tak Nej, der er ikke meget der fylder endnu! Tænk, at man glæder sig til at blive tyk! :p

Ja, det er ufatteligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.