måske gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

862 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. juni 2009

2010baby

Hej i fantastiske gravide piger.
Håber i kan hjælpe mig lidt.

Jeg har den sidste uge haft alle mulige symptomer på jeg måske kunne være gravid. Det startede med mens smerter nogle dage efter æl som varede alle dage, så kom der et par dage med ømme brystvorter oveni og hele tiden har jeg haft aktivitet i underlivet. Men de sidste to dage er der hele næsten forsvundet igen. Har stadig lidt aktivitet  i underlivet hvis jeg laver bare lidt fysisk (cykler, bærer) og så øm i lænden om aftenen.

Jeg har først testdag i weekenden men ville bare høre om nogen har oplevet at have symptomer inden mens men som nåede at forsvinde inden også og stadig testet positiv??

Undskyld det blev lidt langt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2009

Jules

Kommende mødre har en 7 sans for den slags
Meeeen hvis man mægtig gerne vil være gravid eller man har mistanke om det kan man nemt spille en selv et puds...
Håber du får det svar af testen som du ønsker

Julie- Som tog en test hver dag i en uge inden hun fik de to streger

Anmeld

28. juni 2009

majer

Jules skriver:

Kommende mødre har en 7 sans for den slags
Meeeen hvis man mægtig gerne vil være gravid eller man har mistanke om det kan man nemt spille en selv et puds...
Håber du får det svar af testen som du ønsker

Julie- Som tog en test hver dag i en uge inden hun fik de to streger

Hvor er det rart at høre at det ikke kun er mig som er gået over tiden(4 dage) og med en negativ test... . det er til at blive helt forvirret af.. især når man har prøvet i 8 mdr. er aldtig gået over tiden før.. Havde du nogle tegn på at du var gravid mens din test stadig var negativ?.. jeg går meget på wc og har noget kvalme. men ellers ikke noget..
Knus Majer..

Anmeld

28. juni 2009

Jules

majer skriver:

Hvor er det rart at høre at det ikke kun er mig som er gået over tiden(4 dage) og med en negativ test... . det er til at blive helt forvirret af.. især når man har prøvet i 8 mdr. er aldtig gået over tiden før.. Havde du nogle tegn på at du var gravid mens din test stadig var negativ?.. jeg går meget på wc og har noget kvalme. men ellers ikke noget..
Knus Majer..

Jeg skulle også tisse meget...Men mit sikre tegn var var ømme mine bryster var... Det var slet ikke til at tage fejl af Men det kom os først på 6 dagen... Også kæmpede jeg med at vente til om morgen med at tage endnu en test Men så var den os positiv

Anmeld

29. juni 2009

baby2010

2010baby skriver:

Hej i fantastiske gravide piger.
Håber i kan hjælpe mig lidt.

Jeg har den sidste uge haft alle mulige symptomer på jeg måske kunne være gravid. Det startede med mens smerter nogle dage efter æl som varede alle dage, så kom der et par dage med ømme brystvorter oveni og hele tiden har jeg haft aktivitet i underlivet. Men de sidste to dage er der hele næsten forsvundet igen. Har stadig lidt aktivitet  i underlivet hvis jeg laver bare lidt fysisk (cykler, bærer) og så øm i lænden om aftenen.

Jeg har først testdag i weekenden men ville bare høre om nogen har oplevet at have symptomer inden mens men som nåede at forsvinde inden også og stadig testet positiv??

Undskyld det blev lidt langt..

Hej du,

jeg vil sige at det lyder som om du kunne være gravid, men det kunne også være symptomer efter pillestop?  selvfølgelig fingre for at det snart lykkes for dig!

Forresten - har du mulighed for at finde et andet profilnavn? Det er bare fordi det ligger meget tæt op af mit - og folk skulle jo nødig blive forvirrede! Det er selvfølgelig op til dig, men så mange mennesker er der heller ikke herinde...

Kh Julie

Anmeld

30. juni 2009

missKat

baby2010 skriver:

Hej du,

jeg vil sige at det lyder som om du kunne være gravid, men det kunne også være symptomer efter pillestop?  selvfølgelig fingre for at det snart lykkes for dig!

Forresten - har du mulighed for at finde et andet profilnavn? Det er bare fordi det ligger meget tæt op af mit - og folk skulle jo nødig blive forvirrede! Det er selvfølgelig op til dig, men så mange mennesker er der heller ikke herinde...

Kh Julie

åhh Guuud jeg troede det VAR dig der skrev, så blev faktisk forvirret

jeg må se ordentligt efter fremover *SS*

knus

Anmeld

30. juni 2009

baby2010

missKat skriver:

åhh Guuud jeg troede det VAR dig der skrev, så blev faktisk forvirret

jeg må se ordentligt efter fremover *SS*

knus

Ja, præcis - det var lidt det jeg frygtede... Jeg er jo lige blevet gravid, så der skulle nødig gå kuk i tingene!

Når hun logger på næste gang kan hun bare ændre sit navn, så opstår der ikke misforståelser

Anmeld

30. juni 2009

missKat

baby2010 skriver:

Ja, præcis - det var lidt det jeg frygtede... Jeg er jo lige blevet gravid, så der skulle nødig gå kuk i tingene!

Når hun logger på næste gang kan hun bare ændre sit navn, så opstår der ikke misforståelser

det var jo det jeg vidste - altså at du lige havde testet positiv, så blev helt rindt på gulvet..!
men tror ni hun godt kan se forvirringen, og ønsker jo ikke selv at skabe forvirring

det er nogen gode og målbevidste navne I har fundet på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.