Naia har igen mellemørebetændelse og hun vil bare ikke sove i sin egen seng.
Min arm kan bare ikke holde til hun ligger på den mere (går til fys med den pga sovende fornemmelse i den)
vi kan få hende til at sove i egen efter efter godt to timers nussende og så sover hun til vi gå i seng hvor hun lige har været vågen 3,4,5 6 gange og når vi går i seng kan vi bare ikke få hende til at sove i egen seng mere.
Det har nu stået på siden hun fik mellemørebetændelse i november månede.
Det er skide syndt for henden men hold K..T hvor jeg savner at ligge ind til manden og bare være mand og kone.
Når hun er færdig med denne behandling skal hun til lægen og have tjekket ørerne og hvis det kommer igen inden for kort tid skal hun til ørelæge og have tjekket dem for væske.
nu er jeg så blevet syg af at ligge uden dyne når Naia ligger på den ene siden af mig og så Nicklas som kommer først på morgen og også vil ligge hos mig så jeg snotter, hoster, har lungebetændelse, feber og kaster op...
Det er rigtig godt blandet sammen og nu har manden så lige lagt sig med det samme som mig.
øv øv samtidig med vi er syg er min mands farfar forsøgt at begå selvmord den lykkes ham deværre ikke (han er 88 og mistede sin kone i foråret sidste år efter 65 år sammen og han har kun ønsket at komme her fra siden)
Så nu er vi så nervøse for om han får ødelagt vores længe ventet skiferie som har være bestilt så længe. Det er så syndt for mine svigerforældre, de nu har sagt de nok ikke tager med på ferie om 14 dag... Der er så meget med den mand at vi har valgt vores ferie ikke skal øldelægges for han har virkelig ikke været sød og min manden har som sådan ikke noget forhold til ham....
Så ja det hele er bare træls lige nu og undsyld lige mit brok jeg er bare så træt af hans farfar som adrig tænker på andre end sig selv og altid brokker sig ellers er negativ
Anmeld