Hvad siger du??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2013

B&J

Nessie skriver:

Ja, der kommer ind i mellem nogle meget sjove historier.

Den anden dag fortalte han mig at han havde været ved lægen, og lægen havde stukket ham i fingeren. Vi var stadig i børnehaven, og pædagogen så spørgende ud, og det gjorde jeg så også, for det er da et par måneder siden han var ved lægen, og der blev han ikke stukket nogel steder
Han viste os et lille sår på sin finger, som åbenbart var dér lægen havde stukket

sikke en røver historie..... en dag daniel havde fået et blåt mærke fortale han også min mor at vores kat pluske havde givet ham det

totalt bokser kat, selv om det nu var fordi han havde fladt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

De er bare så gode de små!! Vh stine

Anmeld

13. januar 2013

Nessie

B&J skriver:

sikke en røver historie..... en dag daniel havde fået et blåt mærke fortale han også min mor at vores kat pluske havde givet ham det

totalt bokser kat, selv om det nu var fordi han havde fladt

Ha ha ha, deres fantasi fejler da i hvert fald ikke noget

Anmeld

13. januar 2013

Nessie

StineW79 skriver:

De er bare så gode de små!! Vh stine

De kommer bare med så mange sjove historier

Den anden dag fortalte Daniels bedste ven, at Daniel havde klippet ham i fingeren. Daniel svarede ikke på det, så vi fandt aldrig ud af om det passede, men vi belv enige om at det vist var endnu en røverhistorie

Anmeld

13. januar 2013

Bebsen

Haha, good one, her er vi også for alvor nået til at ørene bliver slået fra overfor moren

Xander kom også med en god en den anden dag, han er 2,5 år, og vi sad og spiste, da han pludselig siger: far spiser bryster.
Og jeg tænkte jo, what??!
Vi snakker lidt videre, og han fortæller, til sidst går det op for mig at han siger: får spiser bukser
Som de rigtigt nok gjorde i en postmand Per film

Anmeld

13. januar 2013

Nessie

Bebsen skriver:

Haha, good one, her er vi også for alvor nået til at ørene bliver slået fra overfor moren

Xander kom også med en god en den anden dag, han er 2,5 år, og vi sad og spiste, da han pludselig siger: far spiser bryster.
Og jeg tænkte jo, what??!
Vi snakker lidt videre, og han fortæller, til sidst går det op for mig at han siger: får spiser bukser
Som de rigtigt nok gjorde i en postmand Per film

Det er så irriterende
Enten bliver man totalt ignoreret, eller også bliver der bare sagt "Hvad siger du?"

He he he, de er altså ret sjove, og ikke altid helt nemme at forstå, og man kan da blive helt bekymret over det man tror man hører nogen gange

Anmeld

13. januar 2013

B&J

Nessie skriver:

Ha ha ha, deres fantasi fejler da i hvert fald ikke noget

Nej det gør den slet slet ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.