Mine dansemus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

720 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. juni 2009

3rollinger

Den 5. skulle begge mine guldklumper lave danseopvisning med deres klasser for de stolte foraeldre. Desvaerre var mit kamera ikke godt nok til at faa billeder af Laura i aktion, men de var saa flot klaedt ud. 1/3 piger i blaat, 1/3 piger i lyseroedt og 1/3 i gult. Og saa matchede drengenes sko pigernes nederdele. Proev selv at gaette hvad tema var

Og Daniel fik jeg til gengaeld i fuld vigoer. Der sad jeg taettere paa. Dog er kvaliteten ikke helt i top. Maa have et nyt kamera.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2009

Munder

Hvor er de altså skønne

Daniel ser ud til, at han er lidt for sej til det der danseri. Hvor er han altså blevet stor!

Anmeld

16. juni 2009

3rollinger

Dorte W. skriver:

Hvor er de altså skønne

Daniel ser ud til, at han er lidt for sej til det der danseri. Hvor er han altså blevet stor!

Tvaertimod. Han elsker at danse.

Vi har en DVD derhjemme med et par der synger og danser, og saa kommer han styrtende og henter mig og siger "Mor, kom og dans med mig". og saa stiller vi os op og danser ligesom dem i fjernsynet. Og han kan blive ved 20 sange i traek

Anmeld

16. juni 2009

Munder

Dejligt, det er jo om at nyde det inden de kommer i den alder, hvor vi er pinlige

Anmeld

16. juni 2009

Stumpen

Skønne unger du har st.. Ved de godt at der er en til på vej??

Anmeld

16. juni 2009

3rollinger

Skønne unger du har st.. Ved de godt at der er en til på vej??

Ja, Laura spurgte selv til det, endda foer jeg havde taenkt at fortaelle det. Paa grund af den fede mave. Og saa maatte jeg jo sige sandheden. Der er en i hendes klasse der ogsaa skal vaere storebror, saa jeg ved ikke om det er derfor hun fandt ud af at laegge to og to sammen.

Hun er meget interesseret i det hele og spoerger om ting som "hvordan spiser babyen" "hvor kommer den ud henne" og den slags. Hun mener det bliver en pige, saa det er jeg overbevist om  Daniel er knap saa interesseret. Men han ved det godt.

Anmeld

16. juni 2009

Stumpen

Ej hvor sjovt og dejligt med alle de spørgsmål fra hende... Her er der som heller ingen respons på noget.. og hvor kanont at hun selv lagde to og to sammen -heldigt at du ikke bare havde lagt dig lidt ekstra ud

Anmeld

16. juni 2009

Charlie

Hej st,
sikke nogle skønne billeder  Jeg er ikke sikker på, at Marcus ville stille op til sådan et show. Han er begyndt at gemme sig bag moar, når der er nogen fremmede mennesker, der kigger på ham

Nu er jeg jo lidt en hobbyfotograf, så må jeg være nysgerrig og spørge, hvilket kamera du mon har?

Kram Dorthe

Anmeld

16. juni 2009

Heidi.

Hvor er de søde Og hvor er Lauras hår dog blevet langt.. Syntes ikke det er så længe siden det blev klippet kort

Anmeld

16. juni 2009

3rollinger

Charlie1980 skriver:

Hej st,
sikke nogle skønne billeder  Jeg er ikke sikker på, at Marcus ville stille op til sådan et show. Han er begyndt at gemme sig bag moar, når der er nogen fremmede mennesker, der kigger på ham

Nu er jeg jo lidt en hobbyfotograf, så må jeg være nysgerrig og spørge, hvilket kamera du mon har?

Kram Dorthe

Hej Dorthe

Nu har jeg überhaubt ingen forstand paa kameraer, men der staar FinePix Z1 paa det. Det var et vi fik i bryllupsgave.

Daniels nye hobby er at spoerge samtlige mennesker vi moeder paa vores vej hvad de hedder, saa han er ikke specielt genert.

Knus
st

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.