2mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. januar 2013

Anonym trådstarter

Nu der gået to mdr siden han gik fra mig ..
Jeg er ikke kommet en skid videre og det æder mig langsom op indvendig .. Har bet og bet om en chance men kun sårende svar får jeg tilbage
Jeg savner ham SÅ meget , så ubeskriveligt - tænker konstant på ham og fortryder så meget at det er kommet hertil, så mange ting jeg gerne vil gøre om..
Savner min familie samlet og han er bare SÅ ligeglad og gentagende gange siger det aldrig blir os igen og det eneste vi skal have sammen er at dele vores barn
Det gør så ondt at læse det (han vil kun sms om tingene, han ser ingen grund til at snakke ansigt til ansigt)
Aner virkelig ikk hvad jeg skal gøre , det påvirker mig så meget ..
Savner mit barn så højt når det er på weekend , græder flere gange om dagen af savn - savn til det gamle ..

Suuuk hvorfor bliver man så egoistisk, ikk tænke på andre .. "Som han siger indse det ikk bliver os, der er blevet ødelagt for meget - nu skal du indse det, for det har jeg"

Gud hør min bøn - please !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2013

LMX

Anonym skriver:

Nu der gået to mdr siden han gik fra mig ..
Jeg er ikke kommet en skid videre og det æder mig langsom op indvendig .. Har bet og bet om en chance men kun sårende svar får jeg tilbage
Jeg savner ham SÅ meget , så ubeskriveligt - tænker konstant på ham og fortryder så meget at det er kommet hertil, så mange ting jeg gerne vil gøre om..
Savner min familie samlet og han er bare SÅ ligeglad og gentagende gange siger det aldrig blir os igen og det eneste vi skal have sammen er at dele vores barn
Det gør så ondt at læse det (han vil kun sms om tingene, han ser ingen grund til at snakke ansigt til ansigt)
Aner virkelig ikk hvad jeg skal gøre , det påvirker mig så meget ..
Savner mit barn så højt når det er på weekend , græder flere gange om dagen af savn - savn til det gamle ..

Suuuk hvorfor bliver man så egoistisk, ikk tænke på andre .. "Som han siger indse det ikk bliver os, der er blevet ødelagt for meget - nu skal du indse det, for det har jeg"

Gud hør min bøn - please !

Årh.. Søde skat.. Det ER hårdt, men du kommer videre. Lad tiden arbejde for dig.

Du er jo heller ikke tjent med en mand som ikke føler det samme som dig. Jeg VED at du nok skal komme til at trives alene.

Kæmpe kram herfra

Anmeld

11. januar 2013

Anonym trådstarter

LMX skriver:

Årh.. Søde skat.. Det ER hårdt, men du kommer videre. Lad tiden arbejde for dig.

Du er jo heller ikke tjent med en mand som ikke føler det samme som dig. Jeg VED at du nok skal komme til at trives alene.

Kæmpe kram herfra

1000 tak - det er bare så hårdt og synes to mdr r længe og så alligvel r jeg ikke kommet ret meget ovenpå og har slet ikk accepeteret det

Hvis han nu havde kommuniketet med mig om hvordan han havde det frem for bare at slå op ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.