Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Baby2påvej skriver: Vi har idag været ved Photocare Randers og fået taget billeder af den lille mave... Sidste udkald når man runder 38+0 på søndag hæ hæ...Men puha, hvor er der mange gode... Her er et lille udpluk Min lille prut var HEEELT vild med at være på, så vi har en del hvor fokus røg på hende og ikke maven Dem med mandse må I lige undvære..
Vi har idag været ved Photocare Randers og fået taget billeder af den lille mave... Sidste udkald når man runder 38+0 på søndag hæ hæ...Men puha, hvor er der mange gode... Her er et lille udpluk Min lille prut var HEEELT vild med at være på, så vi har en del hvor fokus røg på hende og ikke maven Dem med mandse må I lige undvære..
Hel klart 1 og 3 Du ser fantastisk ud
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Loa skriver: Og hvor har du bare en flot figur. Det ville ikke just blive samme resultat hvis jeg stillede mig op sådan (Jeg er så heller ikke gravid, mindre detalje)
Og hvor har du bare en flot figur. Det ville ikke just blive samme resultat hvis jeg stillede mig op sådan (Jeg er så heller ikke gravid, mindre detalje)
christina92 skriver: Hel klart 1 og 3 Du ser fantastisk ud
Hold op de er flotte! Og hvor er hun sød!! Vh stine
StineW79 skriver: Hold op de er flotte! Og hvor er hun sød!! Vh stine
Baby2påvej skriver: Mange tak. Vi har 5 vi begge kan lide og så må vi se om der bliver flere nu eller senere
Mange tak. Vi har 5 vi begge kan lide og så må vi se om der bliver flere nu eller senere
Men det er bare mega svært at skulle vælge! Kender det godt!
christina92 skriver: Men det er bare mega svært at skulle vælge! Kender det godt!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128