San Diego Bebe Twins ammepude - erfaringer :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2013

Karina

Jeg synes den ser super smart ud. Dem med kugler bliver mere "flade" med tiden og det er OK når man ammer en - der har du jo armen til at støtte med. Jeg brugte tit at støtte op med puder da de er mere faste. Den tvillingeammepude jeg havde var i tvertfald træls fordi de ikke kom højt nok op til at ligge godt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2013

Miss Church

Karina skriver:

Jeg synes den ser super smart ud. Dem med kugler bliver mere "flade" med tiden og det er OK når man ammer en - der har du jo armen til at støtte med. Jeg brugte tit at støtte op med puder da de er mere faste. Den tvillingeammepude jeg havde var i tvertfald træls fordi de ikke kom højt nok op til at ligge godt.

Tak for dit svar  

Jeg tror også den er rigtig god Det bliver vist den vi skal have

Anmeld

21. januar 2013

Rockertand

Miss Church skriver:

Hej tvillingemødre og evt. andre som kender til ammepuden

Jeg kunne godt tænke mig at høre nogle erfaringer om ammepuden. Jeg synes den virker smart og overvejer meget at anskaffe mig sådan en 

Kender i den? Evt. gode og dårlige erfaringer med den? 

Jeg har den lilla tvillingemodel,, som jeg ikke bruger mere, hvis du kan nøjes med en brugt (men velholdt).

Anmeld

21. januar 2013

Miss Church

Rockertand skriver:

Jeg har den lilla tvillingemodel,, som jeg ikke bruger mere, hvis du kan nøjes med en brugt (men velholdt).

Jeg tror vi får den i barselsgave af min moster Men ellers mange tak for tilbudet! 

Har du været glad for din?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.