rytme 5 md??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2013

AnnaK89

Kay skriver:

så store er hendes ske måltider ik endnu at det kan gå ud for et måltid... hun har været syg 14 dage i streg... og det er der hele mad rytmen er gået i kage... så jeg kan jo håbe det bliver bedre...

Øv hvor trælst

for at det bliver bedre snart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2013

mortilnoahogmelina

Har en pige på 10 uger nu .
Hun får kun flaske
Kl 8.30
Kl 12
Kl 15.30
19
21.30

Hun spiser imellem 120-180 ml af gangen

Anmeld

8. februar 2013

Nattøs

her døjer vi også med sygdom.

vi har længe ikke døjet med nogen fast rytme, da vi lige når ind i det også bliver hun syg igen.

Men ja prøv at strække den lidt mere med maden, måske du ikke synes at grøden er nok mægde, men måske hun synes

jeg synes man er nød til at aflæse barnet, for det er barnet der kan sige hvornår det er sulten, jeg har fået afvide at rytme kan man først rigtigt indføre når det kommer i vuggestue eller dp

Anmeld

8. februar 2013

Kay

Nattøs skriver:

her døjer vi også med sygdom.

vi har længe ikke døjet med nogen fast rytme, da vi lige når ind i det også bliver hun syg igen.

Men ja prøv at strække den lidt mere med maden, måske du ikke synes at grøden er nok mægde, men måske hun synes

jeg synes man er nød til at aflæse barnet, for det er barnet der kan sige hvornår det er sulten, jeg har fået afvide at rytme kan man først rigtigt indføre når det kommer i vuggestue eller dp

hihi tråden er næsten en måned gammel og vi er heldigvis kommet ud af sygdommen og har en rigtig god rytme nu

Anmeld

8. februar 2013

Mother-love

Isabella så således ud.

Op kl7 fik flaske

Kl10 flaske

Kl13 grød/mos

Kl16 flaske

Kl18.30 mos

Kl21.30 flaske.

Og så sov hun resten af natten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.