Jeg har været sygemeldt i 2 måneder med angst/stress og (fødsels)depression. Har gået til psykolog og fået antidepressiv medcin, og går jævnligt til kontrol hos min læge.
Jeg startede så job igen i onsdags! Skulle bare tale med ledelsen og planlægge opstart, og så være med til et teammøde.
Jeg var SÅ bange for at gå ind af døren! Fik lige et angsanfald, puha det var bare ikke sjovt!!! Men kom ind og fik lavet en god plan, og fik hilst på mine kollegaer.
Var der så igen torsdag, der var det meget lettere at gå ind af døren, og var selv med nede at spise frokost (det kunne jeg ikke få mig selv til onsdag).
Jeg var der i 4 timer, og var SÅ smadret., men havde en god dag, og kørte glad hjem. Men imorges fik jeg endnu et angsanfald, selv om jeg først skal afsted på onsdag igen. Men fik hedetur og hjertebanken... Øv øv! Havde håber jeg slap for det igen. 
Enten må jeg gå ned på 2-3 timer om dagen, ellers er det bare en reaktion på at være startet op igen, og al den nervøsistet omkring det. Må lige se tiden an til på onsdag.
Men ellers synes jeg det er rart at starte op igen, eller det at få en hverdag op at køre igen. Og savnede nu mine kollegaer, men godt nok svært at se dem i øjnene igen...
Ville ikke så meget med indlægget, end at få det skrevet ned, så det kan komme ud af systemmet.
Tak fordi du læste med 
Anmeld