Jeg er desværre i den situation at jeg lige er startet på antidep. medicin "Cipramil" for en uge siden, da jeg ikke har det godt og ikke har haft det i lang tid - blandt andet pga. stress/angst og depression.
Jeg har virkelig fået det meget værre efter jeg er startet. Har konstant uro i kroppen, konstant følelse af klump i halsen og trykken for brystet og så vågner jeg flere gange om natten med følelsen af at få stød igennem kroppen + jeg vågner ca. 2 timer før jeg skal op og kan ikke sove mere og er bare meget angst.
Jeg har fået afvide at det er bivirkninger og at de nok skal gå væk, men jeg er virkelig tæt på at stoppe med at tage pillerne, da jeg næsten ikke kan holde det ud.
Er det nogen herinde der har været igennem det samme og måske kan fortælle om det? Bivirkningerne og virkningen af pillerne?
Jeg startede på 20 mg., men lægen foreslog at jeg gik ned på 10 mg. en uge, så mine bivirkninger måske ikke er så hæftige, men jeg syntes ikke at kunne mærke nogen forskel efter jeg er gået ned.
Det skal siges at jeg også er i psykologbehandling...
Anmeld