Gode råd til plukveer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.812 visninger
12 svar
0 synes godt om
15. juni 2009

Ox.

Hej piger!

Jeg er begyndt at få mange plukveer, og de gør rigtig ondt!
Jeg ville høre jer ad, om i eventuelt har nogle gode råd til smertelindring?

Knus Sussie 33+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2009

Nanna1985

Det eneste råd jeg kan give dig er at du skal lytte til din krop og så slappe af.. Jeg ved hvor svært det kan være, men man er nød til det.. Lig og dig på sofaen med en god bog eller sten lidt tv.. bare du SLAPPER af

Anmeld

16. juni 2009

Ox.

Nanna1985 skriver:

Det eneste råd jeg kan give dig er at du skal lytte til din krop og så slappe af.. Jeg ved hvor svært det kan være, men man er nød til det.. Lig og dig på sofaen med en god bog eller sten lidt tv.. bare du SLAPPER af

Ja det er nemlig det der med at det er svært at slappe af, vil helst gerne lave noget hele tiden da jeg keder mig rigtig hurtigt hehe  ..
Men du har ret, må nok hellere få slappet lidt mere af  ..

Anmeld

16. juni 2009

Lise

Det er vist det eneste der er at gøre ved det. Slap AF!!!

Jeg slappede ikke af i min graviditet, hvilket startede en bølge af plukkeveer, dernæst et barn der lagde sig klar til fødsel - i uge 30!!! - og så blev jeg beordret hjem og slappe af - måtte ikke cykle, gå særlig langt, sidde op op læse...

Så mit råd: SLAP AF!!!!

Anmeld

16. juni 2009

Ox.

Det er vist det eneste der er at gøre ved det. Slap AF!!!

Jeg slappede ikke af i min graviditet, hvilket startede en bølge af plukkeveer, dernæst et barn der lagde sig klar til fødsel - i uge 30!!! - og så blev jeg beordret hjem og slappe af - måtte ikke cykle, gå særlig langt, sidde op op læse...

Så mit råd: SLAP AF!!!!

Problemet er egentlig ikke så stort når jeg er hjemme, det er mest når jeg er på job, min chef mener at selvom man er højgravid kan man sagtens en helt masse, så det er til tider svært selvom jeg godt ved det ikke er så smart ..

Men det resultere jo så i en masse plukveer når jeg kommer hjem, der er rigtig smertefulde ...

Anmeld

16. juni 2009

Stumpen

Nu er je så en af dem der mere eller mindre ingen plukveer har.. Gjorde hovedrent i går i 3 rum og havde ikke en eneste plukve til trods for at jeg er i uge 39.....

Men hvis din chef mener sådan, så ville jeg gå til lægen og få en sygemelding.. Bette pus skulle gerne blive derinde så længe som muligt..

Anmeld

16. juni 2009

Ox.

Stumpen skriver:

Nu er je så en af dem der mere eller mindre ingen plukveer har.. Gjorde hovedrent i går i 3 rum og havde ikke en eneste plukve til trods for at jeg er i uge 39.....

Men hvis din chef mener sådan, så ville jeg gå til lægen og få en sygemelding.. Bette pus skulle gerne blive derinde så længe som muligt..

Jeg har også indtil for et par uger siden klaret det ganske fint, men de sidste par uger har været rigtig slemme, og plukveerne bliver værre og værre ...

Jeg har overvejet at blive sygemeldt, men da jeg er et meget lille sted, hvor vi kun er 3 i alt, kommer det til at gå meget udover en ældre dame der er ansat og det bryder jeg mig ikke om, selvom jeg godt ved det selvfølgelig er for det bedste. Ville være dejligt hvis der havde været en mellemvej ...

Anmeld

16. juni 2009

Stumpen

Det lyder det desværre ikke til at der er.. Hvor længe har du igen?

Anmeld

16. juni 2009

Ox.

Stumpen skriver:

Det lyder det desværre ikke til at der er.. Hvor længe har du igen?

ca 6 uger endnu ... 

Anmeld

16. juni 2009

Stumpen

SussieOx skriver:

ca 6 uger endnu ... 

jamen du går jo alligevel på barsel om 2 uger, så to uger fra eller til, det skal dine kollegaer nok klare.. Tænk du nu på dig selv og din baby.. (hvilket du også skulle gøre om du så havde 21 uger endnu)..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.