Kun en uge gammel - overvejer at stoppe amningen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2013

FogL

19-82 skriver:

Godmorgen derude!

efter en uge med en amning der kører nogenlunde, så overvejer vi at overgå til mme, da jeg ikke finder mig helt tilpas med det! Kunne godt tænke mig at høre, om der er andre derude, som har gjort noget lignende? Eller måske bare halvere den naturlige amning og erstatte lidt med mme?

Vi gjorde det der 50/50.. Det duede ikke, til sidst gad hun slet ikke bryst. Det gik for langsomt! Så efter 3 uger var vi helt ovre på mme. Det kan ikke lade sig gøre - så nup en beslutning. Personligt har vi været rigtig glade for mme. Amningen var så besværlig med et barn der bare ikke gad det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2013

19-82

Tak for alle jegers svar - vil overveje at blive ved lidt endnu

Må jeg ved samme lejlighed spørge jer, hvad i gør hvis i lægger om natten? Jeg vågner op og mit tøj og dyne er badet i mælk og et ammeindlæg kan ikke tage det hele - synes ikke det er rart at bære fugtig natten lang! 

Anmeld

11. januar 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg ville give et et par uger mere og få talt med min sp inden jeg begynder på mme.

Men når du har givet det lidt tid, så gør som DU føler og tænk ikke over hvad andre synes du burde gøre

Held og lykke

Anmeld

12. januar 2013

sofiell89

Jeg stoppede selv amningen efter 14 dage, og det er min bedste beslutning. ! Jeg følte mig ikke tilpas, baby var sur og gnaven fordi hun var sulten. Hun tog fint på, men blev aldrig mæt. Manden gav hende en flaske en aften jeg var faldet i søvn (hun hang i brystet 1. time hver 2. time), og hun sov 5 timer den nat før hun vågnede op og var sulten. Så herhjemme var det kun positivt at amningen stoppede, og det var det bedste for mig og min pige..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.