Jeg er til tider så bange og nervøs! Min kæreste og jeg blev enige om at starte pb for et års tid siden, da det ikke havde lykkedes efter 5 måneder valgte vi at "holde en pause" for at få tankerne hen på noget andet. Det endte så med at jeg blev gravid lige efter vi stoppede med at prøve og prøve. Men nu er det sådan at jeg er bange, VIRKELIG bange for at jeg ikke bliver en god mor, når jeg bliver stresset bliver jeg ekstremt depressiv, og det gjorde min mor også, og det gik på sin hvis udover mig i den forstand at jeg aldrig fik helt lov til at være barn fordi jeg var nød til at hjælpe min mor med at klare hverdagen.
jeg er bange for at udsætte min lille skat for det samme pres som der var på mig /:
jeg vil bare så gerne give vores barn den bedste start og være en god mor, men er bange for at jeg ikke kan blive det
dog kan jeg trøste mig med at min kæreste er ekstremt forstående og støtter mig rigtig meget men det er bare hårdt med alle de tanker engang imellem! De her tanker er først kommet efter jeg blev gravid og er i 31. Uge
Havde bare brug for at komme ud med det, tak fordi i læste med
Anmeld