Bange og nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

415 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. januar 2013

Anonym trådstarter

Jeg er til tider så bange og nervøs! Min kæreste og jeg blev enige om at starte pb for et års tid siden, da det ikke havde lykkedes efter 5 måneder valgte vi at "holde en pause" for at få tankerne hen på noget andet. Det endte så med at jeg blev gravid lige efter vi stoppede med at prøve og prøve. Men nu er det sådan at jeg er bange, VIRKELIG bange for at jeg ikke bliver en god mor, når jeg bliver stresset bliver jeg ekstremt depressiv, og det gjorde min mor også, og det gik på sin hvis udover mig i den forstand at jeg aldrig fik helt lov til at være barn fordi jeg var nød til at hjælpe min mor med at klare hverdagen. 

jeg er bange for at udsætte min lille skat for det samme pres som der var på mig /:

jeg vil bare så gerne give vores barn den bedste start og være en god mor, men er bange for at jeg ikke kan blive det  

dog kan jeg trøste mig med at min kæreste er ekstremt forstående og støtter mig rigtig meget men det er bare hårdt med alle de tanker engang imellem! De her tanker er først kommet efter jeg blev gravid og er i 31. Uge

Havde bare brug for at komme ud med det, tak fordi i læste med 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Så længe i bare står sammen, ska det nok gå. Er sikker på du nok ska blive en god mor! Vh stine

Anmeld

10. januar 2013

Eliza

Du bliver verdens bedste mor. 

Når du nu tænker over det, altså er opmærksom på et evt problem har du os mulighed for at handle på det og gøre det bedre/anderledes end din egen mor 

Anmeld

11. januar 2013

Babydrøm

Er sikker på alt går godt når I står sammen  Kæmpe  Til dig

Anmeld

11. januar 2013

Muhmi

Anonym skriver:

Jeg er til tider så bange og nervøs! Min kæreste og jeg blev enige om at starte pb for et års tid siden, da det ikke havde lykkedes efter 5 måneder valgte vi at "holde en pause" for at få tankerne hen på noget andet. Det endte så med at jeg blev gravid lige efter vi stoppede med at prøve og prøve. Men nu er det sådan at jeg er bange, VIRKELIG bange for at jeg ikke bliver en god mor, når jeg bliver stresset bliver jeg ekstremt depressiv, og det gjorde min mor også, og det gik på sin hvis udover mig i den forstand at jeg aldrig fik helt lov til at være barn fordi jeg var nød til at hjælpe min mor med at klare hverdagen. 

jeg er bange for at udsætte min lille skat for det samme pres som der var på mig /:

jeg vil bare så gerne give vores barn den bedste start og være en god mor, men er bange for at jeg ikke kan blive det  

dog kan jeg trøste mig med at min kæreste er ekstremt forstående og støtter mig rigtig meget men det er bare hårdt med alle de tanker engang imellem! De her tanker er først kommet efter jeg blev gravid og er i 31. Uge

Havde bare brug for at komme ud med det, tak fordi i læste med 

Når du er så nervøs, så er du også super opmærksom på hvordan du IKKE vil blive og derfor kan du arbejde hen imod det mål...

Vi får alle de tanker i løbet af vores graviditet og det er et rigtig sundt tegn, for det betyder at vi tager vores ansvar alvorligt og at vi virkelig vil vores små skattebassere det allerbedste.. Især i første graviditet er de tanker der og jeg synes virkelig det er sundt, for hvis man ikke har de tanker er man jo egentlig lidt ligeglad, eller i hvert fald ikke helt opgaven moden... I mine øjne

Og du har jo en super støtte i din kæreste... Fortæl ham når du skal bruge hans hjælp og kræv den hjælp.. Det er ikke forbudt

Anmeld

11. januar 2013

Anonym trådstarter

Tusind tak for alle jeres søde ord, det kan virkelig give en et smil på læben ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.