Egentlig lidt underligt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

309 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. juni 2009

Stumpen

Det slog mig lige da jeg var ved at skrive et indlæg til Tynen på OEF at selvom jeg har gjort godt rent i dag og kravlet på alle fire, for at tørre de der latterlige fodlister af at jeg ikke har haft en eneste plukve.. Er det ikke sært?? Det modner da i hvert fald ingen livmopderhgals overhovedet  og nu mener jeg endda jeg har gjort hvad jeg kunne for at et eller andet skulle ske...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2009

3rollinger

Jeg har heller aldrig rigtig haft dem. Bortset fra én gang med Daniel og der blev jeg til gengaeld sygemeldt indtil uge 37, hvor jeg saa startede med at arbejde igen.

Og dengang vidste jeg nu heller ikke det var plukveer. Havde bare saa enormt ondt i ryggen saadan hen over laenden. Men siden fes og farede jeg rundt og foedte ikke foer 40+0 alligevel

Saa maaske du ogsaa bare er saadan!!!

Anmeld

15. juni 2009

Stumpen

Det har jeg jo nok.. Havde heller ikke rigtig nogen med Mathilde.. Men synes jo bare.. for alle andre øffer jo over deres plukveer, så vil jeg jo osse....

Anmeld

16. juni 2009

Charlie

Hej Anja,
ja det var da egentlig pudsigt, at du ikke har fået nogen plukveer af det. Jeg får plukveer bare af en lidt for lang gåtur... Jeg har endda fået besked på at slappe af, da min gyn sidste gang kunne konstatere, at de altså har bevirket, at min livmoderhals er forkortet.
Kan du ikke springe på cyklen og cykle en god tur op af nogle bakker eller sådan? Det gav mig de vildeste plukveer med Marcus, og jeg er sikker på, det var en af grundene til, at han kom 3 uger før tid. Det har cykling også gjort denne gang, men det er jeg stoppet med. Han må gerne blive der tiden ud og helst endda lidt længere 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.