(november) Auto stole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

851 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. juni 2009

malou

Så kom dagen hvor min lille skatter fik sine nye auto stole.Han kunne simpelthen ikke være i babystolen længere min lille prop. Vi valgte Rømers trendline 9-18 kg fordi vi var så heldige at få dem til 1400 kr/stk  igennem FDM som min far jo som en far er... medlem... haha ( vi købte 2 fordi jeg afl. om morgen og Dennis henter om eftermiddagen) Vi valgte den også udfra "TÆNKS" undersøgelser om sikkerhed på div. stole i hele Europa. Jeg ville ellers gerne have haft Recaro´s men ifølge undersøgelse fik den kun 3 stjerner ud af 6. Vi har dog været glad for vores Recaro baby stol som nu er et overstået kapitel...

Hvad har I valgt af stole?

Knus malou... som skal indvie den nye fremadvendte stol med Victor  imorgen tidlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2009

Plysbjørnen

Her bruger vi stadig Babyautostolen... for han er længe ikke stabil nok til at komme op i en af de store endnu... Men hvilken en han skal have det ved jeg ikke...

Anmeld

16. juni 2009

Mie A

Jeg synes det er alt for tidligt at skifte til den næste autostol - Da de jo ikke er så stærke i ryggen endnu. Hvor høj er han, siden han er vokset ud af autostolen?? - Det er jo kun hvis hovedet stikker op over kanten at den ikke er sikker mere. At fødderne stikker ud er jo meget normalt!
Om nogle måneder, når vi skal skifte - så bliver det til en Britax eclipse - ikke fordi at jeg er vildt fan af det mærke - men fordi at det er den eneste der er godkendt til en hoftesele, som er det eneste vi har at gøre godt med. Der er jo to andre på bagsædet i bilen.

Anmeld

16. juni 2009

malou

Mie A skriver:

Jeg synes det er alt for tidligt at skifte til den næste autostol - Da de jo ikke er så stærke i ryggen endnu. Hvor høj er han, siden han er vokset ud af autostolen?? - Det er jo kun hvis hovedet stikker op over kanten at den ikke er sikker mere. At fødderne stikker ud er jo meget normalt!
Om nogle måneder, når vi skal skifte - så bliver det til en Britax eclipse - ikke fordi at jeg er vildt fan af det mærke - men fordi at det er den eneste der er godkendt til en hoftesele, som er det eneste vi har at gøre godt med. Der er jo to andre på bagsædet i bilen.

jamen han er skam kun 72 cm men han kunne simpelthen ikke komme ned i babystolen længere. Jeg måtte masse ham ned i den og kunne se han ikke var glad ved at sidde der. Han vejer lidt over 9 kg og gruppe 2 kører fra 9- 18 kg. Han er såååå fin i den nye stol Hende ude hos FDM sagde han var stor nok til den da vi var derude...- det var en dejlig kørertur hjem idag... så dejligt at kunne se ham....

knus malou

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.