Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Chrizta skriver: Her fik vi den 26.09.12 en skøn og dejlig Elina Nika.
Her fik vi den 26.09.12 en skøn og dejlig Elina Nika.
19.01.12 (snart et år siden!) kom Agnethe til verdenen <3
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
-Sigrid- skriver: 19.01.12 (snart et år siden!) kom Agnethe til verdenen <3
AnnaKJ skriver: Elsker bare det flotte navn! Men min mand ville slet ikke være med til de gamle navne
Elsker bare det flotte navn! Men min mand ville slet ikke være med til de gamle navne
Tak
Min vil ikke gå med til andet - heldigvis ^^
040312 kom Mynthe Martha Petersen.
Jonas kom ud til os den 7 marts 2012
Vi blev forældre til Justine d. 12.12.12.
LSM skriver: Her fik vi Benjamin 24/07/12Det passer med vi altid vil være der for ham 24 timer i døgnet, 7 dage om ugen, 12 måneder om året
Her fik vi Benjamin 24/07/12Det passer med vi altid vil være der for ham 24 timer i døgnet, 7 dage om ugen, 12 måneder om året
Nej hvor sjovt, at der lige passer sådan. (:
Drømme skriver: hos os kom en lille skovpige til verden den 2.Marts 2012 som fik navnet Sophia Aurora Aurora var vi vilde med graviditeten igennem, men da hun kom til verden var det ikke det navn der passede til hende. min forlovede var den første der rigtig holdte hende og så hende af os to (jeg endte med at få kejsersnit) og han sagde til mig : "Hun ligner en lille Sophia." og det måtte jeg give ham ret i. Prøvede at kalde hende andre navne (Aurora, Aura, Luna, Sara, Helena, Ronja, Lily.....) men der var bare ikke andet end Sophia der passede til den lille frøken Vi valgte så at bruge Aurora som mellemnavn og hvor er der altså mange fine navne de skønne 2012 børn har fået
hos os kom en lille skovpige til verden den 2.Marts 2012 som fik navnet Sophia Aurora
Aurora var vi vilde med graviditeten igennem, men da hun kom til verden var det ikke det navn der passede til hende.
min forlovede var den første der rigtig holdte hende og så hende af os to (jeg endte med at få kejsersnit) og han sagde til mig : "Hun ligner en lille Sophia."
og det måtte jeg give ham ret i. Prøvede at kalde hende andre navne (Aurora, Aura, Luna, Sara, Helena, Ronja, Lily.....) men der var bare ikke andet end Sophia der passede til den lille frøken
Vi valgte så at bruge Aurora som mellemnavn
og hvor er der altså mange fine navne de skønne 2012 børn har fået
Sikke et smukt navn! Det er super flot med de to navne sammen. (:
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128