Knopper og kløe...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

948 visninger
7 svar
2 synes godt om
10. januar 2013

Hullabullabulla

Hejsa!

jeg har i lidt over en uge haft små knopper fordelt på hele kroppens som klør af h.... til

Det startede med 1 knop på hånden - jeg troede det var et loppebid - men nu har det spredt sig til underarme, ryg/nakke, bag ørene, på/i hænder og fødder og på hals/bryst. Det skal nævnes at jeg ikke har skiftet ud i vaskepulver, shampoo parfumer eller lignende..

Er der nogle der har prøvet noget lignende - og bør jeg kontakte lægen herom ? Er 28+6 i dag ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2013

simone_jacobsen

Britt88 skriver:

Hejsa!

jeg har i lidt over en uge haft små knopper fordelt på hele kroppens som klør af h.... til

Det startede med 1 knop på hånden - jeg troede det var et loppebid - men nu har det spredt sig til underarme, ryg/nakke, bag ørene, på/i hænder og fødder og på hals/bryst. Det skal nævnes at jeg ikke har skiftet ud i vaskepulver, shampoo parfumer eller lignende..

Er der nogle der har prøvet noget lignende - og bør jeg kontakte lægen herom ? Er 28+6 i dag ..

Mener at der er noget der hedder graviditets betinget kløe - uden at være sikker overhovedet er det vidst leveren der udskiller et stof som gør at hele kroppen klør. Jeg ville da lige give lægen et kald..

Anmeld

10. januar 2013

Hullabullabulla

Ingen andre ?

Anmeld

10. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det lyder som graviditets betinget kløe og du ska kontakte lægen og enda også gerne vaglægen, for hvis det er det ska du hurtigst muligt i behandling, da det påvirker leveren. Vh stine

Anmeld

10. januar 2013

Hullabullabulla

StineW79 skriver:

Det lyder som graviditets betinget kløe og du ska kontakte lægen og enda også gerne vaglægen, for hvis det er det ska du hurtigst muligt i behandling, da det påvirker leveren. Vh stine

Vagtlægen mente ikke det var noget (telefon) - så ringer til min egen læge i morgen..

Anmeld

14. april 2013

Snartmortil3

Fandt du nogensinde ud af hvad de knopper var for noeget??

Anmeld

14. april 2013

Hullabullabulla

110811 skriver:

Fandt du nogensinde ud af hvad de knopper var for noeget??

Nææ det var uforklarligt - men købte alnok (antihistamin) på apoteket  og de tog det værste kløe

Anmeld

14. april 2013

ekebiv

Britt88 skriver:

Nææ det var uforklarligt - men købte alnok (antihistamin) på apoteket  og de tog det værste kløe

Jeg havde det også for et par uger siden (er i 35. uge) og lægen tog blodprøve. Der var ingenting og kløen og knopperne er forsvundet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.