Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Altså er det Cladio eller Claudio? jeg har aldrig hørt Cladio før, men har kendt en Claudio engang. Synes Claudio er et fint navn... men hvis man er en bleg lyshåret og blåøjet dansker passer det måske ikke så godt Hvis det er stavet Cladio så ved jeg ikke helt hvad jeg skal synes...
TbCp skriver: Altså er det Cladio eller Claudio? jeg har aldrig hørt Cladio før, men har kendt en Claudio engang. Synes Claudio er et fint navn... men hvis man er en bleg lyshåret og blåøjet dansker passer det måske ikke så godt Hvis det er stavet Cladio så ved jeg ikke helt hvad jeg skal synes...
Hov ja, det er da en stavefejl det er selvf Claudio
Jeg kan ikke lide det
Bryder mig ikke om det, Ved ikke hvorfor, men får associationer til Fabio (jep, ham den klamme chipendale agtige muskelmand med langt blond hår )
Og en cirkusklovn - dont ask med why!
Anonym skriver:
Bryder mig ikke om det.
/Fenja
Rsa skriver: Bryder mig ikke om det, Ved ikke hvorfor, men får associationer til Fabio (jep, ham den klamme chipendale agtige muskelmand med langt blond hår ) Og en cirkusklovn - dont ask med why!
Humm har du lige siddet og set cupcake kampen?? Der var Fabio nemlig med som gæstedommer?! Vh stine
Synes det er sådan et vampyr navn Men jeg kan godt li det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128