Pigemave 21+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.889 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. januar 2013

Neki

Så nåede jeg 21+0 med lillepigen i maven. Der er sket rigtig meget de sidste par uger, og det er faktisk først her den rigtigt er begyndt at vokse.

Vægten siger + 3,4 kg, så det er jeg meget godt tilfreds med. De sidste par uger har jeg taget et kilo på om ugen, men denne uge har jeg tabt mig 200 gram - så det er altså ikke helt jævnt fordelt ud over ugerne

Jeg mærker hende hver dag, flere gange om dagen, og det er bare så hyggeligt og gør det meget mere virkeligt at hun ligger derinde

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2013

LilleChelle

Smuk babymave

Anmeld

10. januar 2013

Neki

LilleChelle skriver:

Smuk babymave

Tusind tak

Anmeld

10. januar 2013

FrkZier

Neki skriver:

Så nåede jeg 21+0 med lillepigen i maven. Der er sket rigtig meget de sidste par uger, og det er faktisk først her den rigtigt er begyndt at vokse.

Vægten siger + 3,4 kg, så det er jeg meget godt tilfreds med. De sidste par uger har jeg taget et kilo på om ugen, men denne uge har jeg tabt mig 200 gram - så det er altså ikke helt jævnt fordelt ud over ugerne

Jeg mærker hende hver dag, flere gange om dagen, og det er bare så hyggeligt og gør det meget mere virkeligt at hun ligger derinde

rigtig smuk

er lidt misundelig over din meget beskedne vægtstigning

Anmeld

10. januar 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Smuk mave!

Anmeld

10. januar 2013

Neki

FrkZier skriver:

rigtig smuk

er lidt misundelig over din meget beskedne vægtstigning

Hehe tak...var altså også lidt "bange" for der var røget et kilo på igen i denne uge. Men det var der jo så åbenbart ikke. Men er sikker på det ikke bliver ved sådan..jeg skal nok indhente det

Anmeld

10. januar 2013

Neki

rikkeregnbue skriver:

Smuk mave!

Mange tak - er sørme også glad for den

Anmeld

10. januar 2013

Pige2009

Hvor er du fin

Anmeld

10. januar 2013

Miss Church

Neki skriver:

Hvor er du fin!  

Anmeld

12. januar 2013

Miss BananaHammock

Neki skriver:

Dejlig fin mave!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.