Hvornår holdt jeres børn..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.481 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. januar 2013

ZamanogDania

Ja hvornår smidt jeres børn bleer?
Min datter var 2 1/2 da hun smidt bleen. Allerede da hun var 2 år, ville hun ikke lave stort i bleen, hun sagde det til mig. Så gik vi på wc. Men så da hun blev 2 1/2 holdt hun helt op med at bruge det. Også om NATTEN. Det synes jeg er så fantastisk. Hun har ikke haft en eneste ulykke om natten, kun om dagen i starten. I omkring 1 uge.

Men jeg er nysgerrig over hvornår jeres barn/børn holdt op med brug ble?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2013

Frk. Himmelblå

Min ældste var 2 år og tre måneder. Da havde hun brugt toilettet til at tisse på i et år ( om dagen). Hos os var det altså omvendt. Hun ville ikke lave stort på toilettet før hun var de omtalte 2 år og tre mdr. Hun var faktisk bange for sin afføring. Men så en dag var hun klar.

(Jeg tror ikke så meget på pottetræning og den slags. Jeg tror mest på, at børn er klar, når de er klar. Min ældste var hurtig til at fatte interesse for toilettet. Havde hun ikke selv haft den interesse, havde jeg heller ikke kunnet få hende til det. )

Anmeld

10. januar 2013

Tulle28

2 år og 9 mdr. - hun smed den her i julen Hun bruger dog stadigvæk ble om natten.

Anmeld

10. januar 2013

Laulund87

2,5 år ca

Anmeld

10. januar 2013

kirsti

Noah var ca 2,5år da han smed bleen. Han smed den både nat og dag med det samme men han kunne have smidt den om natten da han var  2 ca for den var altid tør!

Anmeld

10. januar 2013

Muhmi

Vi er lige pt igang med at Silas kommer på potte et par gange i løbet af dagen også nede i dp.... Vi har gjort det i ca. 3 mdr og vores dp-mor forventer at han er blefri til efteråret måske start sommer Der vil han være 2 år og 1 eller 2 mdr.

Anmeld

10. januar 2013

Camilla..

hvor er jeres unger hurtige.

malik er snart 3 og bruger stadig ble

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.