x-faktor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

685 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. marts 2008

Sille

Har bare ik lystil at nogen af dem skal ud.... Bassim synger jo klart dårligst, men er bare så sød og fortjener den chance.. og de andre er jo også fantastiske..
LÅÅÅÅÅÅVVEEEEEE That show.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2008

Susan1978

ei han synger så pivfalsk også har han en dårlig udtale..

ja jeg forstår ikke han ikke røg før lisa..

altså bassim.

bare min mening.. :)

Anmeld

14. marts 2008

Sille

Susan1978 skriver:

ei han synger så pivfalsk også har han en dårlig udtale..

ja jeg forstår ikke han ikke røg før lisa..

altså bassim.

bare min mening.. :)

Nej men han har charme og er så nuttet.. har lyst til at kramme ham og putte ham en tur mellem tynens babser og ryste ham...:)):)):))

Anmeld

14. marts 2008

Nadi

Ej jeg får bare smæk af ivf, hvis jeg siger hvem jeg synes der skal ud :S Men dem jeg bedst kan lide er altså "de unge". Og jeg tror faktisk at Heidi ville få meget mere succes, hvs hun ikke vinder, tror også det var dét Blachman mente da han sagde t han håbede hun ikke vandt.

Jeg er bare så forelsket i Basim, man kan ikke andet end holde af den knægt (L) Og Laura hun synger da gude skønt!! Men Martin er og bliver min favorit :)

-Nadia

Anmeld

14. marts 2008

Lene76

Hurraaaaaaaaa endenlig røg han ud.....:D
Jeg syntes faktisk han gjorde det ok på dansk men elvis NOT siger jeg bare.... jeg holder på at Heidi vinder men det er spændende nu for de er gode alle 3:D

Anmeld

14. marts 2008

Sille

Lene76 skriver:

Hurraaaaaaaaa endenlig røg han ud.....:D
Jeg syntes faktisk han gjorde det ok på dansk men elvis NOT siger jeg bare.... jeg holder på at Heidi vinder men det er spændende nu for de er gode alle 3:D

Jeg syns faktisk han var go idag.. også elvis.. syns han sang rørene..lille bassim...

Anmeld

14. marts 2008

Tynen

Sille skriver:

Nej men han har charme og er så nuttet.. har lyst til at kramme ham og putte ham en tur mellem tynens babser og ryste ham...:)):)):))

HARH!!!!!

Men må jeg da lige tilføje : YEEEEHAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Det bliver SÅ spændende næste gang.. Tror sgu Laura ryger!

Trine

Anmeld

14. marts 2008

Sille

[citat][f][småt]Tynen skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Sille skriver:[/småt][/f] Nej men han har charme og er så nuttet.. har lyst til at kramme ham og putte ham en tur mellem tynens babser og ryste ham...:)):)):))[/citat] HARH!!!!! Men må jeg da lige tilføje : YEEEEHAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Det bliver SÅ spændende næste gang.. Tror sgu Laura ryger! Trine[/citat] ja det er bare spændende... Martin skal vinde.. han er så sød.. og Go' ....

Anmeld

15. marts 2008

Helle30

Vil det sige, at de stadig ikke har stemt ham Blachman ud?

. Helle, fatter ik, hvordan han stadig kan være med(?)

Anmeld

15. marts 2008

Mie A

Jeg tror at Heidi ryger næste gang - eller rettere sagt, så håber jeg det :D

Laura er bare for god !!!

Knus Mie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.