Nogen med depression hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

431 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. januar 2013

Anonym trådstarter

ja sagen kort jeg har igennem flere år været halv deprimeret. og føler tit angst og frygter nogen gange at være i rum med for mange mennesker da jeg føler jeg hurtigt kan gå i panik. sidder tit og græder og er trist herhjemme føler ikke jeg kan over skue børnene. også har jeg tit ingen energi ikke lyst til at arbejde trøste spiser meget i øjeblikket. er den gal så jeg skal søge læge eller er det helt normalt der jeg føler?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2013

Mettefpigen

Synes du skal søge læge og fortælle hvad du føler, også finder i ud af det sammen.....

Knus herfra

Anmeld

9. januar 2013

Dinsen

Syntes bestemt du skal søge læge, du skal ikke gå og have det sådan..

Anmeld

9. januar 2013

Anonym trådstarter

Dinsen skriver:

Syntes bestemt du skal søge læge, du skal ikke gå og have det sådan..

vil os rigtig godt snakke med min læge om det men er os lige startet i praktik så det er os drøn ærgerligt at skulle melde sig syg pga man skal have tid til lægen :-(

Anmeld

10. januar 2013

Anonym trådstarter

min kæreste ringede til lægen men der var ingen tid før mandag kan slet ikke overskue hverdagen. arbejde eller børn. så min kæreste ringer til psykiatrisk afdeling for at høre om de kan hjælpe mig for kan snart ikke rumme mere håber på at få noget hjælp

Anmeld

10. januar 2013

M&J87

Det er trist at du har det sådan, men søg læge, da despression/angst har det med at blive være med tiden, hvis ubehandlet.

Jeg lider selv af angst, som jeg kom i behandling for sidste sommer, det er utroligt hvor meget energi jeg har fået efterfølgende(og jeg har endda ingen børn, endnu). Jeg er ved at trappe ud af medicinen nu grund projekt baby :-)

Jeg håber virkelig du får det bedre snart :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.