To streger....:D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

469 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. januar 2013

Anonym trådstarter

Holly molly!! Jeg er GRAVID!!! Har haft det på fornemmelsen et stykke tid, men i dag fik jeg det endelig bekræftet med to meget tydelige streger! Foreløpig termin 9.9.13..  Jeg er meget træt men ellers i fin form. 

Håber vi bliver mange flere i denne gruppe  Jeg vælger at være anonym her de første uger.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2013

frk1991

Tillykke  jeg er også lige hoppet her ind:-)

Anmeld

14. januar 2013

Anonym trådstarter

frk1991 skriver:

Tillykke  jeg er også lige hoppet her ind:-)

Tak Og tillykke til dig! Hvordan er din graviditet så langt? Jeg går rundt og er meget træt, men har sluppet for kvalmen så langt denne gang.. for at den holder sig væk

Anmeld

14. januar 2013

frk1991

Har lige fået at vide ved lægen i dag jeg er 4+1 i dag selvom beregningerne siger 4+4 her inden;-)

Anmeld

19. januar 2013

Xolia

Stort tillykke...

Er selv kommet herind i dag - men testede positiv allerede for en uge siden... og skulle gerne være 4+1 i dag... 

Skal først til lægen første gang 1. februar, det føles som evigheder.... 

Har selv 2 "store" børn, 6 + 8 år fra tidligere forhold - så nu skal de være storesøskene men ved det ikke endnu.

Og kæresten, ja han skal da lige vende sig til tanken 

Knus fra Xolia

Anmeld

20. januar 2013

Anonym trådstarter

Xolia skriver:

Stort tillykke...

Er selv kommet herind i dag - men testede positiv allerede for en uge siden... og skulle gerne være 4+1 i dag... 

Skal først til lægen første gang 1. februar, det føles som evigheder.... 

Har selv 2 "store" børn, 6 + 8 år fra tidligere forhold - så nu skal de være storesøskene men ved det ikke endnu.

Og kæresten, ja han skal da lige vende sig til tanken 

Knus fra Xolia

Tillykke til dig også Hvor spennende!! Vi har heller ikke fortalt det til nogen endu, venter lige et par uger. Man skal jo lige vende sig til tanken ja..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.