Kom så lillebror!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

538 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. januar 2013

klmf

Er vist ved at gå i gang stille og roligt!

Har termin på søndag, men tror han kommer før.

Var til tjek på fødegangen i går pga. omgangssyge (se bræksmiley for jer) og var 2 cm åben.... Var SIKKER på, at jeg ville gå i fødsel i nat, havde den vildeste murren og masser af plukveer i går aftes. Men det gik i sig selv i nat

Så nu skal kæresten lige til eksamen i morgen eftermiddag og SÅ må lillebror godt komme!!

Hep hep hep!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2013

Miss Church

Var til tjek på fødegangen i går pga. omgangssyge (se bræksmiley for jer) og var 2 cm åben.... Var SIKKER på, at jeg ville gå i fødsel i nat, havde den vildeste murren og masser af plukveer i går aftes. Men det gik i sig selv i nat

Så nu skal kæresten lige til eksamen i morgen eftermiddag og SÅ må lillebror godt komme!!

Hep hep hep!!!

Hep hep hep 

Kom så lillebror!  

Anmeld

8. januar 2013

Pige2009

Det bliver spændende Håber snart det sker

Anmeld

10. januar 2013

klmf

Lillebror snød mig dælme den anden nat - det er gået fuldstændig i ro igen. Suk...

Men okay, kæresten er lige gået i seng med influenzasymptomer og han skal til eksamen på mandag, så måske der var en mening med det

Anmeld

10. januar 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
lotchen skriver:

Hep hep hep!!!

Vestøv til dig - spændende, hvornår han kommer ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.