Hvor skal vi være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

492 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. januar 2013

Anonym trådstarter

Vielse i Hillerød men hvor skal vi så hen?

Der skal meget gerne være mulighed for overnatning og plads til 100-150 spisende gæster. Vi har kigget på steder som Marienlyst og Borupgaard. Det gør ikke noget at det er lidt kørsel fra Hillerød men det skal være i Nordsjælland.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2013

MyLove E

Anonym skriver:

Vielse i Hillerød men hvor skal vi så hen?

Der skal meget gerne være mulighed for overnatning og plads til 100-150 spisende gæster. Vi har kigget på steder som Marienlyst og Borupgaard. Det gør ikke noget at det er lidt kørsel fra Hillerød men det skal være i Nordsjælland.

Nu er mig og geografi ikke så gode venner. Sorø er det langt fra? Sorø Storkro er helt fantastisk sted øh det lyder lidt til at penge ikke er det helt store problem:-)

Anmeld

8. januar 2013

Anonym trådstarter

Tauf skriver:

Nu er mig og geografi ikke så gode venner. Sorø er det langt fra? Sorø Storkro er helt fantastisk sted øh det lyder lidt til at penge ikke er det helt store problem:-)

ja Sorø er meget langt væk ;-) Det ligger nede på Midtsjælland! Men tak

Anmeld

8. januar 2013

MyLove E

Anonym skriver:

ja Sorø er meget langt væk ;-) Det ligger nede på Midtsjælland! Men tak

Øv:-(

Anmeld

8. januar 2013

(august)

Jeg tænker Rungstedgård. 

Det er et helt fantastisk sted og det ligger lige ved Strandvejen. Ved dog ikke om de kan have så mange overnattende gæster.

Anmeld

8. januar 2013

Anonym trådstarter

(august) skriver:

Jeg tænker Rungstedgård. 

Det er et helt fantastisk sted og det ligger lige ved Strandvejen. Ved dog ikke om de kan have så mange overnattende gæster.

nååå ja! De har jo bygget en masse nye hotelværelser ud mod parken. Det må jeg kigge nærmere, dem kender jeg nemlig også i forvejen :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.