Lad os hjælpe hinanden :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2013

bobbles

vil også gerne være med i gruppen hvis jeg må. ville være rart at have nogen at snakke med om alle de psykiske problemer man har

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2013

MyLove E

bobbles skriver:

vil også gerne være med i gruppen hvis jeg må. ville være rart at have nogen at snakke med om alle de psykiske problemer man har

Det er for alle:-):-)

Anmeld

8. januar 2013

CarinaSB

Tauf skriver:

God aften til alle.

Som mange er jer nok ved har jeg været indlagt med en svær depression. Jeg er i dag blevet udskrevet

Jeg skal nu i gang med at sætte mere struktur på min hverdag. Jeg tror at jeg ikke er den eneste her inde som har svært ved at komme i gang. Så jeg tænkte at vi måske kunne hjælpe hinanden. ?

Jeg ved at der er lavet en facebook gruppe for nogen som støtter hinanden i at tabe sig og få en sundere livsstil.

Så jeg har tænkt at lave en gruppe for deprimeret og stress ramte personer, som har brug for lidt støtte til at komme videre i sit liv.

Et sted hvor man kan :

Prale
Græde
Rose eller få ros
Få og give ideer til andre

Det bliver selvfølgelig en HELT lukket side.
I kan skrive her hvis i syntes det er en god idé men i kan også sende en privat besked til mig:-):-)

Knus

Jeg ville uden at tøve hoppe med :)

Anmeld

8. januar 2013

MyLove E

CarinaSB skriver:

Jeg ville uden at tøve hoppe med

Dejligt opretter i morgen..

Kan se du har miste din far, det mig ondt jeg mistede selv min for 10 år siden..

Anmeld

8. januar 2013

Leneur

Jeg er også med....

Anmeld

8. januar 2013

Leneur

Leneur skriver:

Jeg er også med....

For det giver altså noget helt andet at få vendt nogle ting med ligesindede... Uden at være bange for at blive stemplet, som dum, at folk viger fra en og vender sig bort. Fremfor at give et kram og et trøstende ord.

Anmeld

8. januar 2013

MyLove E

Leneur skriver:

For det giver altså noget helt andet at få vendt nogle ting med ligesindede... Uden at være bange for at blive stemplet, som dum, at folk viger fra en og vender sig bort. Fremfor at give et kram og et trøstende ord.

Skriver til dig i morgen.. Eller sskriver til jer alle i morgen:-)

Anmeld

9. januar 2013

Connie dk

Super god ide. Ved der er mange herude der kan bruge sådan et forum især når det er annonymt

Anmeld

9. januar 2013

Dinsen

Vil også gerne være med... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.