underlag til kage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.237 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. januar 2013

Tin

Profilbillede for Tin
Skal i gang med en stor lagkage, og pludselig kommer jeg i tanke om at jeg ikke har fad der er stort nok.

Hvad bruge i andre, når i kommer til kort mht fade?

Kagen er en firkantet lagkage med jordbærmousse i et lag og Toblerone creme i det andet. Altså en der skal skæres ud, så det skal underlaget jo holde til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2013

PernilleogLouis

Køber altid kagepap

Anmeld

8. januar 2013

Tin

Profilbillede for Tin
PernilleogLouis skriver:

Køber altid kagepap

Ja , men skal bruge underlaget i aften.

Kan man evt betrække en plade med sølvpapir....men kan sølvpapiret holde til at man skærer, eller hænger kagen i?

Anmeld

8. januar 2013

PernilleogLouis

Tin skriver:

Ja , men skal bruge underlaget i aften.

Kan man evt betrække en plade med sølvpapir....men kan sølvpapiret holde til at man skærer, eller hænger kagen i?

Tror ik den vil hænge i og nok den bedste løsning hvis du skal bruge de i aften - evt måske noget film udenom sølvpapiret 

Anmeld

8. januar 2013

Lullaby

Jeg afleverer altid kager med pap omviklet af sølpapir som er sat fast med tape. Altså pakker faktisk pappet ind i sølvpapir. Og jeg bruger det selv uden problemer

Anmeld

8. januar 2013

Lullaby

PernilleogLouis skriver:

Tror ik den vil hænge i og nok den bedste løsning hvis du skal bruge de i aften - evt måske noget film udenom sølvpapiret 

Nej filmen glider af osv. Det kan man ikke. Bare sådan et tip. Har nemlig prøvet det the hard way

Anmeld

8. januar 2013

PernilleogLouis

Lullaby skriver:

Nej filmen glider af osv. Det kan man ikke. Bare sådan et tip. Har nemlig prøvet det the hard way

Okay pænt dårligt råd så

Anmeld

8. januar 2013

Tin

Profilbillede for Tin
Har nu sat min mand igang med at jagte en passende plade, som jeg så pakker ind i sølvpapir, og så håber jeg det går

Vidste jeg kunne regne med brugbare løsninger herinde fra. 1000 tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.