Babymaven 16+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.346 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. januar 2013

Victoria2013

Ville lige prøve at tage et billede uden top på... og sådan ser "vi" altså ud i dag. Den er begyndt at fylde noget, den bebs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2013

Nettemor

Fin mave.. Kan du stadig passe dit tøj?

Anmeld

8. januar 2013

Victoria2013

Fin mave.. Kan du stadig passe dit tøj?

Tak

Det er månedsvis siden jeg har haft mine "almindelige" bukser på. Jeg går mest i kjoler af en form for stræk-stof eller store t-shirts for tiden, for sammen med et par vente-leggings eller strømpebukser kan de jo heldigvis bruges længe

Anmeld

8. januar 2013

M&N

Kia2013 skriver:

Ville lige prøve at tage et billede uden top på... og sådan ser "vi" altså ud i dag. Den er begyndt at fylde noget, den bebs

Anmeld

8. januar 2013

Nettemor

Kia2013 skriver:

Tak

Det er månedsvis siden jeg har haft mine "almindelige" bukser på. Jeg går mest i kjoler af en form for stræk-stof eller store t-shirts for tiden, for sammen med et par vente-leggings eller strømpebukser kan de jo heldigvis bruges længe

Det er så dejligt når man kan mærke der sker noget

Anmeld

8. januar 2013

Victoria2013

Nettemor skriver:

Det er så dejligt når man kan mærke der sker noget

Helt bestemt, og så kan kæresten min jo også efterhånden se det mere og er mere "med"... han er begyndt at ae maven engang imellem, det er lidt sødt 

Anmeld

8. januar 2013

Nettemor

Kia2013 skriver:

Helt bestemt, og så kan kæresten min jo også efterhånden se det mere og er mere "med"... han er begyndt at ae maven engang imellem, det er lidt sødt 

Det er kærlighed

Og bare vent når han kan begynde at se og mærke spark. Det er det bedste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.