Weigth watcher er lykken:-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

586 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. januar 2013

channie-g

D. 10 maj 2012 satte jeg mig det mål at skulle tabe 11 kg inden 1/1 2013, og jeg må sige det er lykkes... Er super glad og 27 kg mindre, er så stolt.. Mit næste mål er 10 kg inden den 14 juli da jeg skal på badeferie med min mands familie og jeg glæder mig... Elsker elsker elsker og få spørgsmålet: har du ikke tabt dig held vildt.... JOOOO  

bare lige lidt glæde fra mig, weeheee 

billeder kommer senere da jeg skriver fra min ipad lige pt

god dag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2013

piap

channie-g skriver:

D. 10 maj 2012 satte jeg mig det mål at skulle tabe 11 kg inden 1/1 2013, og jeg må sige det er lykkes... Er super glad og 27 kg mindre, er så stolt.. Mit næste mål er 10 kg inden den 14 juli da jeg skal på badeferie med min mands familie og jeg glæder mig... Elsker elsker elsker og få spørgsmålet: har du ikke tabt dig held vildt.... JOOOO  

god dag 

hvor er du pisse sej... har selv fulgt ww programmet og det virker bare  forsæt den gode kamp, du ved jo at det nok skal lykkes.

Anmeld

8. januar 2013

Den lykkelige

Ej hvor er du bare SEEEEJ!!!! TILLYKKE!! Vildt flot!!!! 

Anmeld

8. januar 2013

Babydrøm

channie-g skriver:

god dag 

Hvor er det godt!! Stort tillykke!!

Anmeld

8. januar 2013

musse1

hvor sejt gået  har selv fulgt deres program, og det er fantastisk, da det er en livstilsændring, og ikke alle de forbandet slankekure, hvor man skal undvære alt 

du skal være stolt af dig selv, skal nok lykkes dig at smide de 10 kg inden da 

Anmeld

8. januar 2013

FrkZier

channie-g skriver:

god dag 

uh hvor du sej

glæder mig til at se billeder

Anmeld

8. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hvor er du mega sej! Kommer der før og efter billede??

Går du til deres møder eller gør du det bare selv??

Gik til det engang og tabte mig også, men ku ik rigtig holde det, og syntes det var dyrt at gi 55 kr for at blive vejet. Overvejer stærkt at gå i gang med det igen, da jeg ik syntes jeg taber mig ordenlig efter fødslen. Vh stine

Anmeld

8. januar 2013

channie-g

StineW79 skriver:

Hvor er du mega sej! Kommer der før og efter billede??

Går du til deres møder eller gør du det bare selv??

Gik til det engang og tabte mig også, men ku ik rigtig holde det, og syntes det var dyrt at gi 55 kr for at blive vejet. Overvejer stærkt at gå i gang med det igen, da jeg ik syntes jeg taber mig ordenlig efter fødslen. Vh stine

tak ja det er super nice med sådan et program, og håber jo self på at kunne holde den forsat.. det så lidt dyre nu, vi giver 85 kr i mdr. men synes det er en lille pris og betale i forhold til resultatet..

Anmeld

8. januar 2013

channie-g

tak alle, er meget stolt a mig selv..:-)

her er et link til før og nu billeder

https://www.baby.dk/debat/204947pi1/foer-rund-nu-sund/foer-og-nu-27-kg.aspx#GoToMessage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.