Nu kan jeg bare ikke holde det ud længere! Jeg bliver sindsyg af at gå dag efter dag uden at snakke med "rigtige mennesker"... Jeg var godt klar over at I har en vist terapeutisk virkning på mig, men nu hvor jeg ikke kan komme af med mine tanker, eller læse om andres, kan jeg mærke hvor ufattelig meget I betyder for mig - puha, skummelt faktisk! Jeg har virkelig været ond i sulet hele dagen - med sammenbidte tænder og øjenbrynene helt krøllet sammen i en klump midt i ansigtet. Den eneste grund der er til at jeg IKKE har skyllet en af ungerne ud i lokummet, er at jeg ikke ved hvilket et af afkommene jeg kan undvære. Og typisk for en dag hvor mor er helt i kulkælderen, vælger begge børn at boycotte middagsluren - kors hvor ku jeg ha taget den ene og banket den anden med...
Vi var i øvrigt også til ørelæge idag - sikke en fest med to børn, en udskidt mor og farfar der vist ikke var klar over at han var med for at hjælpe med ungerne. Det bedste ved det besøg, var da jeg blev lukket inde i det lydtætte rum - helt ro... ahhhhhhhhh, jeg glemte sgu helt at trykke på knappen da bippene begyndte.
Jeg er så sølle og har så ondt af mig selv, så jeg skiftevis har stortudet og voldædt det meste af dagen! Jeg var ellers blevet så god til IKKE at gå på rov i køleskabet når noget gik mig på, men det er altså lissom ovre nu! Og jeg sidder i dette øjeblik og spiser både chokolade og slik - piiiiv.
Nu mangler det sgu bare at det er Heidi der ryger ud i X i aften - så vil jeg ikke være med længere.
Marie - sølle sølle sølle, og spændt på hvor mange gange jeg skal forsøge at sende dette indlæg...
Og stort ps!! Jeg er virkelig ked af at jeg ikke får læst eller svaret jeres indlæg, der er ellers så mange indlæg jeg gerne ville have smidt en kommentar på, men mit netværk har stramme restriktioner for hvad jeg må skrive og hvornår - heh, det er næsten som at være tilbage på NB...
Anmeld