Arrrgh!! Luk mig ud! Jeg bliver vanvittig! (langt og fyldt med selvynk!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. marts 2008

ivfmarie

Nu kan jeg bare ikke holde det ud længere! Jeg bliver sindsyg af at gå dag efter dag uden at snakke med "rigtige mennesker"... Jeg var godt klar over at I har en vist terapeutisk virkning på mig, men nu hvor jeg ikke kan komme af med mine tanker, eller læse om andres, kan jeg mærke hvor ufattelig meget I betyder for mig - puha, skummelt faktisk! Jeg har virkelig været ond i sulet hele dagen - med sammenbidte tænder og øjenbrynene helt krøllet sammen i en klump midt i ansigtet. Den eneste grund der er til at jeg IKKE har skyllet en af ungerne ud i lokummet, er at jeg ikke ved hvilket et af afkommene jeg kan undvære. Og typisk for en dag hvor mor er helt i kulkælderen, vælger begge børn at boycotte middagsluren - kors hvor ku jeg ha taget den ene og banket den anden med...
Vi var i øvrigt også til ørelæge idag - sikke en fest med to børn, en udskidt mor og farfar der vist ikke var klar over at han var med for at hjælpe med ungerne. Det bedste ved det besøg, var da jeg blev lukket inde i det lydtætte rum - helt ro... ahhhhhhhhh, jeg glemte sgu helt at trykke på knappen da bippene begyndte.
Jeg er så sølle og har så ondt af mig selv, så jeg skiftevis har stortudet og voldædt det meste af dagen! Jeg var ellers blevet så god til IKKE at gå på rov i køleskabet når noget gik mig på, men det er altså lissom ovre nu! Og jeg sidder i dette øjeblik og spiser både chokolade og slik - piiiiv.
Nu mangler det sgu bare at det er Heidi der ryger ud i X i aften - så vil jeg ikke være med længere.

Marie - sølle sølle sølle, og spændt på hvor mange gange jeg skal forsøge at sende dette indlæg...

Og stort ps!! Jeg er virkelig ked af at jeg ikke får læst eller svaret jeres indlæg, der er ellers mange indlæg jeg gerne ville have smidt en kommentar på, men mit netværk har stramme restriktioner for hvad jeg må skrive og hvornår - heh, det er næsten som at være tilbage på NB...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2008

mor til en del

Jamen kære lille Marie, op med humøret, det kan jo kun blive bedre.....:)
Selvføgelig ryger Heidi ikke ud, næh du, det er Basims tur......

Shit mine børn ville starte en mega diskution hvis de så at jeg havde skrevet det om Basim, hvor er de egentlig henne, altså børnene,, ups de ser jo allerede X faktor, hvor dælan blev den dag af.....8(

Op med humøret...

Knus Lisbeth.

Anmeld

14. marts 2008

Loggidut

jammen for søren da...sølle dig.....hvad fanden sker der lige for dig?
ja det med at voldæde kender jeg godt...lige den her periode står alt vægttab bare stille!
og ja her til aften fylder jeg mig med æblekage, og hvad jeg kan finde i mine skabe! så lad os blive enige om at du ikke voldæder alene...så er det ikke så slemt når man synder sammen med andre!
Nå det korte af det lange er, at her glemmer vi dig ikke, under nogen omstændigheder, og jeg ved at alle sidder parate til du kommer tilbage.
og ja....det har en sjov virkning at man har "tøserne" her at gasse af på, og jeg er slet ikke misundelig på at du ikke kan komme online, hvor er det bare synd for dig!

og Heidi....er det ikke den gode der sang en sang af Tim Christensens....niks hun ryger ingen steder...hun er jo suveren...hvis det er den samme vi tænker på...sikke stemme hun kan hoste op med!

og ungerne...shit...har du ikke en hund der kan æde dem? Aj det gas...lod du dem ikke blive inde i det rum, hvor ingen lyde kan trænge ind og ud fra? hvis ikke...så er du sgu dum.

kom så ind i kampen igen...ring til TDC og forklar dem at med mindre du i kmorgen er online...så kan de stikke deres kabler og regninger direkte skråt op, hvor sollyser meget sjældent rammer? for det er fandme da utroligt frækt...det skulle lige havde været her du...lol...så havde Michael gemt sig i et hjørne indtil jeg var færdig med at gi den gas over for de ansvarlige...

kom så lige ind i kampen og mand dig op for helvede....gamle kone...bare i gang du!

knus fra sloggi...som vist både sparker og trøster!

Anmeld

14. marts 2008

Susan1978

Hej Marie

kæft hvor jeg bare kender det..

man har så meget man gerne vil læsse af og en masse indlæg man gerne vil svare på, men man orker det bare ikke...

ei hvor er det også bare skod at begge unger ikke vil sove.. så vælter det hele bare.. for det var der du skulle lade lidt op.

Marie gør som Trine siger, for fat i de TDC folk og sig til dem hvis ikke de spænder hjelmen, så er det yt med dem..

Marie jeg ville ønske jeg kunne skrive en hel masse der ville få dig til at få det bedre.. men jeg kan kun skrive jeg ved hvordan du har det og skid være med maden... man kan altså bare ikke være supermom med umulige børn og være ovenpå m madvaner.. jeg har også taget lidt på igen.. men det skal nok komme af når jeg er ovenpå.. også du skal også nok komme på rette spor igen. Du har jo været i den gode stil og jeg lover dig du kommer det igen.. / PROMISE

Marie se om du ikke kan finde den glade humorfyldte lækre mor et sted indeni.. også se at komme ud og løbe en tur selv om vejret er lige til at tude over... man følser sig bare så meget i live efter sådan en tur i det danske gajol vejr....

sikke en sluder... men vil bare sige jeg er her for dig, som DU altid er her for mig.

KÆMPE CYBER KRAM..

Susan som er alene med ungerne 4 dage igen.

Anmeld

14. marts 2008

Sille

Altså Marie.. hvor er det dog synd for dig.. man bliver skør af ikke at kommunikere lidt med verden udenfor.. Så kan sgu godt forstå dig..
Du må op på hesten igen med maden.. skidt med at du er faldet igennem her.. det skal nok komme igen.. men kender godt det med at gå på rov i køleskabet..

Og ungerne.. puh ha.. det lyder hårdt...

Du skal da ikke undskylde for ikke at svare på indlæg herinde.. sådan foregår det jo ikke.. vi savner dig jo bare..
Desuden kan det sgu også være svært for os med en internetopkobling der virker, at nå at få svaret på alle indlæg.. jeg kan ikke...

Kan du ikke få manden til at tage ungerne i weekenden og så tage ud med en veninde og rigtig rå-tøse-hygge... ??

Det ville sikkert hjælpe dig..

Trøste-knus fra sille

Anmeld

14. marts 2008

bettina

Kender det. ALtså elsker da mine børn, men syntes altså nogen gange det her mor-halløj er en anelse opreklameret, det er sgu benhårdt arbejde. Er vild glad for at jeg skal starte arbejde på tirsdag, jeg gider simpelthen overhovedet ikke gå hjemme mere, egner mig altsåå ikke til det.....
Bettina- snart ude i verden igen:)

Anmeld

14. marts 2008

Tynen

Stakkels, Stakkels dig Mary!!

Håber at aftenen ser lidt lysere ud nu efetr at Basim røg ud!

Sad og blev helt frustreret over at læse om din dag! - Det er sgu synd for dig!!

Trine

Anmeld

15. marts 2008

birgittemarie

Åårh, lille Marie :'( Hvor var det synd for dig!!!!! Håber, du har det lidt bedre i dag? Det er ikke til at holde ud, når man ingen middagspause får!! Og så med to børn 8( Uuuarrrk! Men hov, var det ikke i dag, du skulle til agility ved Århus? Puha, håber fileme snart, I får internettet op at køre ordenligt igen, for det er da ikke til at holde ud! Man må have lidt verdenskontakt og få afløb for sine voksen-formuleringer i løbet af dagen, for ikke at blive afsindig! Hvad med at skrive lidt i word hver dag, når du har brug for det og så kan du jo altid smide det ind, når du en sjælden gang får hul igennem? Og tilslutter mig lige Sille og siger SELVFØLGELIG skal du ikke have dårlig samvittighed over ikke at svare!! Er sikker på, vi alle sammen savner dig og tænker på dig og glæder os til, at du er tilbage, men du behøver da ingenlunde svare på alting (H) Og så: Hvad lavede du i det lydtætte rum? Var det ikke ungerne, der havde øreproblemer? Kæmpe krammer og mange tanker fra Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.