Er det skuespil ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

556 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. januar 2013

Anonym trådstarter

Min datter på 8 siger ofte at hun har ondt i maven. I forbindelse med at gå i skole. Idag begyndte hun igen hvor jeg blev sur da jeg selv skal arbejde og ikke har mulighed for at blive hjemme. Hvad ville i gøre? Jeg må indrømme at jeg blev lidt små irriteret og sagde at hun bare skulle prutte  Hun har ingen problemer i skolen, da hun er ret populær. Har masser af lege veninder der også ofte kommer hjem til os. Håber på gode råd  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2013

Ditte-3

min datter gør det samme bare når hun skal spise hun gider ikke varmt mad så hun kan sider og græde som hun har vildt ondt i maven men med det samme hun er færdig er der ingen ting mere og hun er 7. spør i skolen om hun har ondt i maven der også?

Anmeld

8. januar 2013

bøllen

Min datter på 8 siger ofte at hun har ondt i maven. I forbindelse med at gå i skole. Idag begyndte hun igen hvor jeg blev sur da jeg selv skal arbejde og ikke har mulighed for at blive hjemme. Hvad ville i gøre? Jeg må indrømme at jeg blev lidt små irriteret og sagde at hun bare skulle prutte  Hun har ingen problemer i skolen, da hun er ret populær. Har masser af lege veninder der også ofte kommer hjem til os. Håber på gode råd  

Åh hvor jeg kender det, her har min dreng det samme . I 0-1 kl var det helt galt. Vi rendte til lægen men intet galt. Vi har nu fundet ud af han er MEGET sensitiv så det er højst sandsyn en reaktion derfra. Han er stresset. Nu har han gode perioder og dårlig . før jul var han hjemme min 1 gang om ugen. Jeg går hjemme, men da jeg var på arbejde kunne han være alene.

i starten pressede jeg ham, da jeg vitterlig ikke forstod hvorfor ( det var hver morgen ) han græd som pisket. Nogle gange var han hjemme andre afsted. Idag har jeg lært ikke at presse ham, fys siger NEJ . Det er hans måde og sige fra på. 

Min dreng havde heller ingen problemer i skolen men han havde det ikke godt.

kan ikke sige hvad du skal gøre :-( 

har hun hård mave ? Og kan der alligevel være noget der går hende på, selv om hun virker til at trives ?

ta en snak med læreren 

Anmeld

8. januar 2013

Studerendemor

Anonym skriver:

Som udgangspunkt ville jeg tage det alvorligt. Hun kan jo have problemer, som hun ikke kan formulere, og det sætter sig ofte i maven. I stedet for at blive irriteret, synes jeg du skal spørge ind til skolen, veninder og hendes trivsel, uden hun føler sig udspurgt. Måske er det netop fordi hun er den populære, at hun har ondt i maven. Snak evt. med klasselæreren.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.