Optakt til fødsel???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.574 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. januar 2013

Anonym trådstarter

Puha, kan ikke lade være med at tænke på om min krop på sådan en mærkelig måde er igang med at gøre klar til fødslen... Har været forkølet en uges tid, så troede egentlig det var en gang influenza... Men nu her til morgen 3.45-05.15, havde jeg sådan en stram fornemmelse hen over det nederste af maven, hvor det også trak lidt om i lænden... Det gik så i sig selv igen, men jeg har så bare hele dagen haft sådan en træls kvalme, og først rigtig kunne spise noget her til aften... Vi har så været til fødselsdag ved niecen, og nu har jeg det bare mega dårligt igen... På et tidspunkt derude havde jeg mega ondt i ryg/læn, og nu spænder det bare i maven igen... Har rigtig mange plukveer, og synes det spænder meget i maven... Skal til jordemoder imorgen, er spændt på hvad hun siger - er 37+1 idag, og de andre 2 er kommet 38+4 og 39+2, men denne baby er også større end de 2 andre var på nuværende tidspunkt... Så håber lidt det er fordi baby er på vej, der er i hvert fald blevet mere plads foroven i maven, så er noget spændt... Modtager gerne en spand vestøv, så jeg forhåbentlig ikke skal gå tiden ud eller over 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2013

mette klausen

Hejsa!

Har du født?

Jeg synes dit indslag lyder spændende, da jeg har det på samme måde

Jeg er førstegangsfødende og har derfor ingen idé om, hvordan min krop reagerer, når fødslen er lige op over.

Jeg er også i 37. uge (og i risiko-gruppe for at føde for tidligt), 2. Januar blev jeg ramt af snotnæse- nærmest influenzalign - jeg er begyndt at mærke, at det strammer meget i underlivet (nærmest menstruation-agtigt) og mine plukveer er taget kraftigt til!

Jeg er spændt på at høre følgetonnen af din historie !!!!

Venlig Hilsen

Mette H.N. Hansen

Anmeld

8. januar 2013

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Puha, kan ikke lade være med at tænke på om min krop på sådan en mærkelig måde er igang med at gøre klar til fødslen... Har været forkølet en uges tid, så troede egentlig det var en gang influenza... Men nu her til morgen 3.45-05.15, havde jeg sådan en stram fornemmelse hen over det nederste af maven, hvor det også trak lidt om i lænden... Det gik så i sig selv igen, men jeg har så bare hele dagen haft sådan en træls kvalme, og først rigtig kunne spise noget her til aften... Vi har så været til fødselsdag ved niecen, og nu har jeg det bare mega dårligt igen... På et tidspunkt derude havde jeg mega ondt i ryg/læn, og nu spænder det bare i maven igen... Har rigtig mange plukveer, og synes det spænder meget i maven... Skal til jordemoder imorgen, er spændt på hvad hun siger - er 37+1 idag, og de andre 2 er kommet 38+4 og 39+2, men denne baby er også større end de 2 andre var på nuværende tidspunkt... Så håber lidt det er fordi baby er på vej, der er i hvert fald blevet mere plads foroven i maven, så er noget spændt... Modtager gerne en spand vestøv, så jeg forhåbentlig ikke skal gå tiden ud eller over 

Kan vi ikke også sende en spand denne vej?  Er 37+4 hihi

Er så træt af at være gravid og havde sådan en forfærdelig nat med kvalme, uro, ondt og ømhed, ja min mavede var virkelig mærkelig  Har aldrig prøvet det før og blev nødt til at ligge på siden for at få lidt ro for spændingerne 

Hep hep 

Anmeld

8. januar 2013

Anonym trådstarter

Mette H.N Hansen skriver:

Hejsa!

Har du født?

Jeg synes dit indslag lyder spændende, da jeg har det på samme måde

Jeg er førstegangsfødende og har derfor ingen idé om, hvordan min krop reagerer, når fødslen er lige op over.

Jeg er også i 37. uge (og i risiko-gruppe for at føde for tidligt), 2. Januar blev jeg ramt af snotnæse- nærmest influenzalign - jeg er begyndt at mærke, at det strammer meget i underlivet (nærmest menstruation-agtigt) og mine plukveer er taget kraftigt til!

Jeg er spændt på at høre følgetonnen af din historie !!!!

Venlig Hilsen

Mette H.N. Hansen

Jeg har desværre ikke født endnu, men var til jordemoder idag, og hun sagde at barnet stod meget dybt og helt fast med hovedet - hun synes ud fra det jeg fortalte at det godt kunne lyde som om kroppen arbejdede på sagen - så det håber jeg da hun har ret i!!! Har en tid igen den 22. januar, men sagde til hende at der regnede jeg stærkt med at have født 

Har stadig mange plukveer, og synes det værker i hele kroppen... der er også en lidt anderledes ømhed i lænden end der plejer, så håber virkelig det er fordi der snart sker noget, og kroppen ikke bare tager pis på mig - det er 3. gang jeg skal føde, og der sagde jordemoderen også at kroppen godt kunne "varme op" af flere omgange 

Anmeld

8. januar 2013

Anonym trådstarter

LilleNyPåVej skriver:

Kan vi ikke også sende en spand denne vej?  Er 37+4 hihi

Er så træt af at være gravid og havde sådan en forfærdelig nat med kvalme, uro, ondt og ømhed, ja min mavede var virkelig mærkelig  Har aldrig prøvet det før og blev nødt til at ligge på siden for at få lidt ro for spændingerne 

Hep hep 

Puster lige en ordentlig sky af vestøv afsted til dig 

Anmeld

12. januar 2013

mette klausen

Nu er jeg jo spændt på at høre, om der er kommet barn hos dig Jeg var ved jordemor i går og hun mente godt, der unne gå 10 dage endnu for mig! Lille-Fi (som vi kalder ham) har dog at ig ned i bækkenet,- men hun mener, at jeg skal være meget mere træt af at være gravid, fø han kommer ud Det håber jeg da ik!!!!!

Anmeld

12. januar 2013

Anonym trådstarter

Mette H.N Hansen skriver:

Nu er jeg jo spændt på at høre, om der er kommet barn hos dig Jeg var ved jordemor i går og hun mente godt, der unne gå 10 dage endnu for mig! Lille-Fi (som vi kalder ham) har dog at ig ned i bækkenet,- men hun mener, at jeg skal være meget mere træt af at være gravid, fø han kommer ud Det håber jeg da ik!!!!!

Ingen baby her endnu håber virkelig snart der sker noget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.