Puha, kan ikke lade være med at tænke på om min krop på sådan en mærkelig måde er igang med at gøre klar til fødslen... Har været forkølet en uges tid, så troede egentlig det var en gang influenza... Men nu her til morgen 3.45-05.15, havde jeg sådan en stram fornemmelse hen over det nederste af maven, hvor det også trak lidt om i lænden... Det gik så i sig selv igen, men jeg har så bare hele dagen haft sådan en træls kvalme, og først rigtig kunne spise noget her til aften... Vi har så været til fødselsdag ved niecen, og nu har jeg det bare mega dårligt igen... På et tidspunkt derude havde jeg mega ondt i ryg/læn, og nu spænder det bare i maven igen... Har rigtig mange plukveer, og synes det spænder meget i maven... Skal til jordemoder imorgen, er spændt på hvad hun siger - er 37+1 idag, og de andre 2 er kommet 38+4 og 39+2, men denne baby er også større end de 2 andre var på nuværende tidspunkt... Så håber lidt det er fordi baby er på vej, der er i hvert fald blevet mere plads foroven i maven, så er noget spændt... Modtager gerne en spand vestøv, så jeg forhåbentlig ikke skal gå tiden ud eller over 
Anmeld