Anonym skriver:
Hej piger.
Jeg har haft min kæreste i 5 år, og vi har en datter på ca. 1 1/2 år. I mit tidligere forhold på 4 år, havde vi sex næsten hver dag, hvilket jeg var vant til. Men min nuværende kæreste, har ikke lyst mere end ca. 2 gange i ugen. mit behov er bare mere end det, og han er irriteret over det, og siger jeg er nymfoman, og at jeg bør finde en som er det, hvis jeg vil tilfreds stilles. Men for mig er det faktisk ikke "kun" sex, jeg har behov for, det er nok nærmere den kærlighed og glæde ved mig han viser det, som han ellers ikke viser i dagligdagen. det er faktisk det eneste tidspunkt jeg føler mig elsket, men det forstår han ikke. Er ked af at blive afvist og ikke føle jeg er god nok som jeg er
hvad kan jeg gøre, jeg tænker jo lidt på hvis vi skal være sammen resten af livet
.
Hvis i skal nå til tilfredsstillelse begge to, så må i jo finde ud af hvordan han kan vise dig sin kærlighed til dig på anden vis end ved sex, da hans sexdrive jo bare ikke er ligeså stort som dit. Og der er jo heldigvis mange måder han kan vise dig det på - for jeg tror det er dét i skal arbejde på og ikke blot mere sex, for selvom sex er vigtigt og en dejlig måde at vise kærlighed til hinanden på, så skal det jo ikke være den eneste
Hvad med massage? Intimmassage måske?
Måske er han bange for at hvis han forsøger at være kærlig så skal det promte ende i sex, og derfor undgår han det? Så må du gøre det klart, at sådan er det ikke
Synes ikke jeres sexdrives er SÅ forskellige fra hinanden, det kunne have været meget værre, så jeg tror godt i kan nå til et kompromis
Havde han været okay med én gang om måneden, så burde du nok gøre op med dig selv om du kan nøjes eller om du vil prøve lykken et andet sted (herhjemme er det nemmerlig omvendt pt.) 
Anmeld