synes ikke jeg får nok sex? hvordan finder vi en løsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.318 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. januar 2013

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jeg har haft min kæreste i 5 år, og vi har en datter på ca. 1 1/2 år. I mit tidligere forhold på 4 år, havde vi sex næsten hver dag, hvilket jeg var vant til. Men min nuværende kæreste, har ikke lyst mere end ca. 2 gange i ugen. mit behov er bare mere end det, og han er irriteret over det, og siger jeg er nymfoman, og at jeg bør finde en som er det, hvis jeg vil tilfreds stilles. Men for mig er det faktisk ikke "kun" sex, jeg har behov for, det er nok nærmere den kærlighed og glæde ved mig han viser det, som han ellers ikke viser i dagligdagen. det er faktisk det eneste tidspunkt jeg føler mig elsket, men det forstår han ikke. Er ked af at blive afvist og ikke føle jeg er god nok som jeg er hvad kan jeg gøre, jeg tænker jo lidt på hvis vi skal være sammen resten af livet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2013

baby012

Der er jo flere løsninger, vi kunne ikke klare os uden, her er det hver dag, har det altid været, og kun to uger efter fødslen kunne stoppe os  

hvis du gerne vil blive sammen med ham, ville jeg investere i en masse sex legetøj .. Det kan måske hjælpe lidt ? 

ellers må i jo kæle lidt mere uden sex .. Så du ikke føler dig afvist .. 

Anmeld

7. januar 2013

B&J

hvis det er det eneste tidspunkt du føler dig elsket syntes jeg måske du skulle finde nogle af snakke med omkring det, for det skal jo ikke kun være der du føler dig elsket...

men du kan jo selv begynde at gøre noget selv når du godt kan lig en masse hverdag, for du kan jo ikke forlange din nye kæreste gennem så mange år at i skal hverdag fordi det gjorde du i et tidligere forhold....

Anmeld

7. januar 2013

DitteFisk

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg har haft min kæreste i 5 år, og vi har en datter på ca. 1 1/2 år. I mit tidligere forhold på 4 år, havde vi sex næsten hver dag, hvilket jeg var vant til. Men min nuværende kæreste, har ikke lyst mere end ca. 2 gange i ugen. mit behov er bare mere end det, og han er irriteret over det, og siger jeg er nymfoman, og at jeg bør finde en som er det, hvis jeg vil tilfreds stilles. Men for mig er det faktisk ikke "kun" sex, jeg har behov for, det er nok nærmere den kærlighed og glæde ved mig han viser det, som han ellers ikke viser i dagligdagen. det er faktisk det eneste tidspunkt jeg føler mig elsket, men det forstår han ikke. Er ked af at blive afvist og ikke føle jeg er god nok som jeg er hvad kan jeg gøre, jeg tænker jo lidt på hvis vi skal være sammen resten af livet.

Hvis i skal nå til tilfredsstillelse begge to, så må i jo finde ud af hvordan han kan vise dig sin kærlighed til dig på anden vis end ved sex, da hans sexdrive jo bare ikke er ligeså stort som dit. Og der er jo heldigvis mange måder han kan vise dig det på - for jeg tror det er dét i skal arbejde på og ikke blot mere sex, for selvom sex er vigtigt og en dejlig måde at vise kærlighed til hinanden på, så skal det jo ikke være den eneste 

Hvad med massage? Intimmassage måske? 

Måske er han bange for at hvis han forsøger at være kærlig så skal det promte ende i sex, og derfor undgår han det? Så må du gøre det klart, at sådan er det ikke

Synes ikke jeres sexdrives er SÅ forskellige fra hinanden, det kunne have været meget værre, så jeg tror godt i kan nå til et kompromis Havde han været okay med én gang om måneden, så burde du nok gøre op med dig selv om du kan nøjes eller om du vil prøve lykken et andet sted (herhjemme er det nemmerlig omvendt pt.)

Anmeld

7. januar 2013

Anonym trådstarter

tak for svar er rart at høre det fra jer, så jeg også kan se det lidt ude fra. Det er nok rigtigt nok, at det nok mere er det med at å opmærksomheden fra ham og føle sig elsket der skal fokuseres på. Men føler jeg har forsøgt at forklare ham det uden resultat.. Mht. sexlegetøj er det ikke noget han gider, men massage en gang i mellem kan vi godt gøre, og burde nok gøre det endnu mere.. men ja så regner han nok med at jeg forventer sex

Anmeld

7. januar 2013

Vilgerneværegravid

Det er jo forskelligt, hvor meget behov man har for sex. Det betyder jo ikke, at din mand ikke elsker dig eller begærer dig. Tror du skal prøve ikke at tale alt for meget om det, for det kan nok godt have den modsatte effekt på ham. Hvis han føler sig kritiseret, kan det nok godt tage lysten. Prøv at ros ham for det han gør godt for dig 

Hvis I ellers har det godt sammen, tror jeg bare du skal acceptere jeres forskelligheder. Du kan jo eventuelt krydre det lidt, når I så er sammen 

Anmeld

20. januar 2013

Nattøs

hvad med at ligge og nusse og kysse, uden det ender i sex. stop dig selv, når du mest har lyst til at springe på ham.. Min kæreste er et stort nusse dyr og jeg er også den med størst sex lyst jeg har efterhånden lært mig selv at bremse mig selv, det tager tid. Men vil også gerne nusse og kysse med min kæreste så den måde bekræfter vi også hinanden på. vi har været sammen i 3 år til marts.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.