Fødselsliste :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2013

Miin'Baby'Mus

Baby2påvej skriver:

Ihh hvor godt du fik lavet listen. Mon ikke den skal låses til øverst i gruppen?

Terminsdato: 27/1-2013

Køn: Pige

Navn: hemmeligt til hun er født

Hvor mange: 1 stk

1. eller 2. barn: det er nr 2 i rækken og sidste baby

Fødselsmetode: Vil gerne føde i vand, hvis Skejby har et stort føde kar. Ellers bliver det nok fødestolen igen.

Ja det kunne du da have ret i, så er den jo altid øverst  Hvordan gør man det ?

Hehe du skal simpelthen have et stort kar? Hvorfor det? Bare for at hører om jeg skal til og ændre mening om at føde i vand eller ej 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2013

LauraL

LilleNyPåVej skriver:

Jeg fik lige en god ide fra en af vores gruppemedlemmere  Vi skal da have en fødselsliste  

Nu ved jeg godt at det er den 7 Januar  men hvis i allerede har født, så kunne i jo skrive den dato istedet for terminsdato 

Så kom med det 

Terminsdato:  25/1-2013

Køn:  Pige 

Navn: Lærke 

Hvor mange:  1 stk

1. eller 2. barn - ja eller mere for den sags skyld:  1. barn

Fødselsmetode:  Vil gerne føde i vand

Terminsdato: 28/1-2013

Køn: Dreng

Navn: Ikk bestemt endnu

Hvor mange: 1 stk

1. eller 2. barn: 1. barn

Fødselsmetode: Vil gerne føde i vand hvis det kan lade sig gøre..

Anmeld

8. januar 2013

LHS

LilleNyPåVej skriver:

Hehe det er åbenbart kun os herhjemme der har fundet et navn  Men det var så også en kamp uden lige og vi kunne simpelthen ikke blive enige, så da der endelig var et navn vi begge kunne lide så blev det Lærke 

Har du/i ingen fortrukne navne endnu? 

Vi har valgt ikke at beslutte os før vi ser hvordan hun ser ud Lærke har jeg altid sagt at min datter skulle hedde, men føler bare ikke at det er en Lærke, jeg har i maven Underligt at pludselig have det sådan Men ellers har vi Johanne øverst på listen. Men snakker også Nicoline og Nanna. Så nu må vi se hvad hun ligner

Anmeld

8. januar 2013

2babygirls

LilleNyPåVej skriver:

Ja det kunne du da have ret i, så er den jo altid øverst  Hvordan gør man det ?

Hehe du skal simpelthen have et stort kar? Hvorfor det? Bare for at hører om jeg skal til og ændre mening om at føde i vand eller ej 

Hæ hæ, jeg gider ikke ligge i et lille smalt badekar

Anmeld

8. januar 2013

Miin'Baby'Mus

LHS skriver:

Vi har valgt ikke at beslutte os før vi ser hvordan hun ser ud Lærke har jeg altid sagt at min datter skulle hedde, men føler bare ikke at det er en Lærke, jeg har i maven Underligt at pludselig have det sådan Men ellers har vi Johanne øverst på listen. Men snakker også Nicoline og Nanna. Så nu må vi se hvad hun ligner

Årh Johanne er også rigtig sødt 

Okay, det lyder da spændende. Tror også jeg vil prøve det der med at vente med navn næste gang - desværre har jeg bare brug for den kontrol fordi jeg er nysgerrig hehe 

Anmeld

8. januar 2013

Miin'Baby'Mus

Baby2påvej skriver:

Hæ hæ, jeg gider ikke ligge i et lille smalt badekar

Ej, det håber jeg da heller ikke at jeg kommer til  Der skal da være masser af plads til at vride sig i hehe

Anmeld

8. januar 2013

Lenea

LilleNyPåVej skriver:

Hehe det er åbenbart kun os herhjemme der har fundet et navn  Men det var så også en kamp uden lige og vi kunne simpelthen ikke blive enige, så da der endelig var et navn vi begge kunne lide så blev det Lærke 

Har du/i ingen fortrukne navne endnu? 

Vi har disse navne på listen som vi begge er enige om: Lucas, Phillip, Magnus, Marcus, Emil vi har valgt ikke at beslutte os før vi ser ham...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.