31+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.647 visninger
12 svar
0 synes godt om
7. januar 2013

AnthonsMor

Nu begynder det at komme tæt på synes jeg

Og vægten siger kun +2,3 kilo siden start - så jeg er stolt!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2013

Miss Church

RikkeThygesen skriver:

Nu begynder det at komme tæt på synes jeg

Og vægten siger kun +2,3 kilo siden start - så jeg er stolt!

Sikke en fin mave du har fået dig! 

Kan godt forstå du er stolt. Det er super flot! 

Anmeld

7. januar 2013

AnthonsMor

Miss Church skriver:

Sikke en fin mave du har fået dig! 

Kan godt forstå du er stolt. Det er super flot! 

Tak!
Ja er også glad for maven, så længe den er dækket til.. Jeg har simpelthen fået SÅÅÅÅÅÅÅÅ mange strækmærker, og dem hader jeg - men de bliver heldigvis mindre tydelige når jeg har født

Anmeld

7. januar 2013

Miss Church

RikkeThygesen skriver:

Tak!
Ja er også glad for maven, så længe den er dækket til.. Jeg har simpelthen fået SÅÅÅÅÅÅÅÅ mange strækmærker, og dem hader jeg - men de bliver heldigvis mindre tydelige når jeg har født

Åh ja.. Det følger jo med. Jeg har heldigvis ikke fået nogle endnu Men man skal bare tænke på hvad man har fået ud af det. Så er strækmærkerne lige pludselig ligegyldige

Anmeld

7. januar 2013

AnthonsMor

Miss Church skriver:

Åh ja.. Det følger jo med. Jeg har heldigvis ikke fået nogle endnu Men man skal bare tænke på hvad man har fået ud af det. Så er strækmærkerne lige pludselig ligegyldige

Ja, jeg tror også at så snart jeg har født, så er jeg totalt ligeglad med strækmærkerne

Anmeld

20. januar 2013

LilleLene

RikkeThygesen skriver:

Ja, jeg tror også at så snart jeg har født, så er jeg totalt ligeglad med strækmærkerne

det håbede jeg også på, men der gik nok 6 mdr før jeg ikke lagde mærke til dem længere

Men tror det er godt du tænker så positivt omkring det, det hjælper nok mere på at være ligeglad med dem, når du har fået dit guld

Anmeld

20. januar 2013

AnthonsMor

LilleLene skriver:

det håbede jeg også på, men der gik nok 6 mdr før jeg ikke lagde mærke til dem længere

Men tror det er godt du tænker så positivt omkring det, det hjælper nok mere på at være ligeglad med dem, når du har fået dit guld

Jeg har i forvejen rigtig mange strækmærker på mine sider, så jeg vidste også at jeg nemt ville få.. Det ser bare lidt drabeligt ud med sådan en helt sprængt mave

Så jeg undgår bare at kigge for meget på den når jeg ikke har tøj på

Og dem jeg har på siderne er helt lyse og sølvfarvede, det er bare fordi man kan se forskel på "konsistensen" af min almindelige hud også der hvor mærkerne er, at de kan ses.. Tager jeg sol eller er det sommer kan de slet ikke ses Men jeg synes nu det er dejligt at være gravid om vinteren, havde da været død hvis jeg skulle gå gravid i sommer

Anmeld

20. januar 2013

LilleLene

RikkeThygesen skriver:

Jeg har i forvejen rigtig mange strækmærker på mine sider, så jeg vidste også at jeg nemt ville få.. Det ser bare lidt drabeligt ud med sådan en helt sprængt mave

Så jeg undgår bare at kigge for meget på den når jeg ikke har tøj på

Og dem jeg har på siderne er helt lyse og sølvfarvede, det er bare fordi man kan se forskel på "konsistensen" af min almindelige hud også der hvor mærkerne er, at de kan ses.. Tager jeg sol eller er det sommer kan de slet ikke ses Men jeg synes nu det er dejligt at være gravid om vinteren, havde da været død hvis jeg skulle gå gravid i sommer

hjælper det at tage sol ?

Jeg har nemlig fået at vide det ville gøre dem værre ?

Anmeld

20. januar 2013

AnthonsMor

LilleLene skriver:

hjælper det at tage sol ?

Jeg har nemlig fået at vide det ville gøre dem værre ?

Det har hjulpet på mig de enkelte gange jeg har været i solarie, og om sommeren er de ikke særlig tydelige..
Jeg har også et ar på hagen, som om vinteren oftest er VILDT tydelig pga. kulden, men når varmen kommer og jeg får kulør i ansigtet kan det ikke ses så tydelig

Men om det er forskelligt fra person til person det skal jeg ikke kunne sige!

Anmeld

20. januar 2013

LilleLene

RikkeThygesen skriver:

Det har hjulpet på mig de enkelte gange jeg har været i solarie, og om sommeren er de ikke særlig tydelige..
Jeg har også et ar på hagen, som om vinteren oftest er VILDT tydelig pga. kulden, men når varmen kommer og jeg får kulør i ansigtet kan det ikke ses så tydelig

Men om det er forskelligt fra person til person det skal jeg ikke kunne sige!

fedt

det er da forsøget værd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.