Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Modtager af min næste kage ønsker nougat . Er der nogen der har en opskrift på fyld med nougat ? Tak.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Op... Ville jeg også gerne have
Jeg laver ofte en nougatcreme, det er "bare" blød nougat og fløde i en gryde, smelt det og på køl. Når det er helt koldt piskes det tykkere.
Det er smag og behag med mængden af nougat, men feks 1/2 ltr fløde og 500 g nougat, det er rigtigt lækkert Det er en stor portion
Tak Dot. Den vil jeg gemme. Kom desværre for sent til denne kage, der skulle være færdig torsdag aften. Jeg endte med hindbærmousse m. hk. Daim i, og mørk chokolade mousse m. frysetørrede brombær i. Lægger billede ind af prinsessekagen, i galleri lidt senere
tahj69 skriver: Tak Dot. Den vil jeg gemme. Kom desværre for sent til denne kage, der skulle være færdig torsdag aften. Jeg endte med hindbærmousse m. hk. Daim i, og mørk chokolade mousse m. frysetørrede brombær i. Lægger billede ind af prinsessekagen, i galleri lidt senere
Havde slet ikke set dit svar Men den lød da god, den kombi du endte ud med
Dot D skriver: Jeg laver ofte en nougatcreme, det er "bare" blød nougat og fløde i en gryde, smelt det og på køl. Når det er helt koldt piskes det tykkere. Det er smag og behag med mængden af nougat, men feks 1/2 ltr fløde og 500 g nougat, det er rigtigt lækkert Det er en stor portion
Jeg syntes som regel det skiller når jeg laver det. Måske når jeg at piske det for meget
mth1987 skriver: Jeg syntes som regel det skiller når jeg laver det. Måske når jeg at piske det for meget
Den største,grund til at det skiller er, at det ikke er koldt nok, derefter er det for meget piskning...
Så tjek temperaturen, eller pisk lidt mindre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128