Fredericia?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.671 visninger
6 svar
4 synes godt om
7. januar 2013

Tullepigen90

Jeg overvejer at flytte til Fredericia, men hvordan er området, byen osv. Fortæl gerne 

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

7. januar 2013

Tullepoder

Profilbillede for Tullepoder
Mor til 2 skønne piger
Nu er jeg både født og opvokset i Fredericia og kommer nok aldrig her fra personligt kan jeg rigtig godt lide byen, synes det er en dejlig central by, der er ikke langt til fx grænsen, legoland, århus, odense, kolding storcenter osv osv. Føler også det er en god by at opvokse mine børn i. Sådan har jeg det i hvert fald

Anmeld

7. januar 2013

Mor til Frederic og Freya

Profilbillede for Mor til Frederic og Freya
Foto
mor til 2 smukke børn...
Tullepigen90 skriver:

Jeg overvejer at flytte til Fredericia, men hvordan er området, byen osv. Fortæl gerne 

du skal være velkommen...

Manden er indfødt fredericia'ner og jeg er tilflytter.

Vi bor ude i bredstrup-pjedsted, total lækker lille samfund - vi mangler dog en købmand..

Anmeld

9. januar 2013

Tullepigen90

Tak for svar, det lyder dejligt positivt 

På mandag skal jeg ud at se på 2 lejligheder og så må jeg se om den ukendte by er noget for mig 

Anmeld

8. januar 2014

Alarnna

Profilbillede for Alarnna
:) God jul alle sammen :D

jeg er nysgerrig om du fik flyttet til fredericia, hvis du gjorde.. er du blevet glad for det .. vi overvejer det nemlig  

Anmeld

8. januar 2014

Tullepigen90

Jeg flyttede til Fredericia i Juli. Det er så skøn og dejlig en by, jeg er så glad for det og det kan bestemt anbefales

Anmeld

8. januar 2014

Wimmie

Profilbillede for Wimmie
Nu mor til 2 lækre piger

Jeg bor her (tilflytter fra Vestjylland) og jeg synes det er en dejlig by; stille og rolig og dejligt naturskøn. Især om sommeren er byen rigtig flot og har en fin strand.

Det er måske ikke verdens fedeste shoppe-by,men så tager man jo bare til Kolding eller Vejle 

Hov, gammel tråd kan jeg se 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.