Tøj i vikle ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.299 visninger
12 svar
0 synes godt om
7. januar 2013

LilleChelle

Hvor meget tøj har jeres bab på i viklerne ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2013

B&J

undskyld men jeg forstår ikke dit spørgsmål

Anmeld

7. januar 2013

LilleChelle

Hvor meget tøj har baby på i stærkviklen/fastviklen? 

Anmeld

7. januar 2013

DitteFisk

Nu er min baby her ikke endnu, men jeg tror da bare at baby skal have det samme tøj på i slyngen (som jeg får), som hun ville have haft på udenfor slyngen. Tænker du da på hvis det er udenfor? Så ville jeg give en varm dragt på. 

Anmeld

7. januar 2013

Thalia

Jeg slynger og vikler dagligt og Daniel får en hue og et par futter på når vi går ud.

Det er ALT for varmt for de små at sidde i vikle med varme dragter og lignende. De varmes jo dels af kropsvarmen fra bæreren og dels af stoffet fra slyngen/viklen.

Da vi en overgang havde frostgrader i dagtimerne var Daniel iført en tynd fleece dragt (Molo), hue og futter.

Anmeld

7. januar 2013

LilleChelle

Gigl skriver:

Nu er min baby her ikke endnu, men jeg tror da bare at baby skal have det samme tøj på i slyngen (som jeg får), som hun ville have haft på udenfor slyngen. Tænker du da på hvis det er udenfor? Så ville jeg give en varm dragt på. 

Jeg har ikke brugt den udenfor endnu. Jeg tænker mest indenfor - selv når han har en kortærmet body på, er han gennemsvedet. 

Anmeld

7. januar 2013

LilleChelle

Thalia skriver:

Jeg slynger og vikler dagligt og Daniel får en hue og et par futter på når vi går ud.

Det er ALT for varmt for de små at sidde i vikle med varme dragter og lignende. De varmes jo dels af kropsvarmen fra bæreren og dels af stoffet fra slyngen/viklen.

Da vi en overgang havde frostgrader i dagtimerne var Daniel iført en tynd fleece dragt (Molo), hue og futter.

Har du ham så slynget udenpå jakken eller hvordan ?

Anmeld

7. januar 2013

B&J

undskyld det er fordi jeg ikke viste hvad det var

håber de andre dejlige kvinder her inde kan hjælpe dig

Anmeld

7. januar 2013

Thalia

LilleChelle skriver:

Har du ham så slynget udenpå jakken eller hvordan ?

Han sidder altid under min jakke. En af fordelene ved at bære sine børn er jo at de nyder godt af nærheden og trygheden ved lugten og lyden af bæreren, og det går lidt tabt hvis de sidder udenpå jakken.

Anmeld

8. januar 2013

LilleChelle

Thalia skriver:

Han sidder altid under min jakke. En af fordelene ved at bære sine børn er jo at de nyder godt af nærheden og trygheden ved lugten og lyden af bæreren, og det går lidt tabt hvis de sidder udenpå jakken.

Har du så bare købt en for stor jakke ? 

Og har du den så lukket helt op, så barnet er gemt helt væk? Ellers må man da fryse hals og bryst?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.