Overvægtig på badeferie..... Råd/fif?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.288 visninger
15 svar
0 synes godt om
7. januar 2013

Anonym trådstarter

Jeg havde satset på at kunne nå tabe mig til vi skal på badeferie.. glæder mig rigtig meget, men havde håbet jeg ville føle mig helt glad for min krop osv når vi skulle afsted.. men kan jeg ikke nå.. vil veje ca 80 på ferien.. nogle som har ideer til badetøj osv? Så man kan skjule det lidt når man ligger på stranden osv? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2013

Pige2009

Konstant ophold i vandet

Anmeld

7. januar 2013

Na-Wi

Jeg er også lidt for tyk, men jeg købte en badedragt hvor der er et lille skørt på, og så fremhæver den min store babser (så fokus er på dem hehe) Men jeg er glad for at den dækker lidt af mine lår, selvom de ikke er særlig slemme, jeg hader bare at vise mig frem

Anmeld

7. januar 2013

Lunae

Mit bedste råd er at acceptere din krop som den er! Købe enten en badedragt eller en bikini, som er en rigtig BH og enten hotpants eller trusser med bred kant, som kan komme op på maven!

Jeg er selv overvægtig, men er ret ligeglad med hvad andre tænker om mig

Anmeld

7. januar 2013

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Jeg havde satset på at kunne nå tabe mig til vi skal på badeferie.. glæder mig rigtig meget, men havde håbet jeg ville føle mig helt glad for min krop osv når vi skulle afsted.. men kan jeg ikke nå.. vil veje ca 80 på ferien.. nogle som har ideer til badetøj osv? Så man kan skjule det lidt når man ligger på stranden osv? 

Jeg har bikini med hotpants til (små shorts som ikke sidder over ballerne), så tænkte du måske kunne få matchet en badedragt og et bare badeshorts sammen  Ellers så kan man altså også få små skørts til badedragter som dækker ens lår. En mini slåom kjole-ting.

Badedragter er altid gode da de jo strammer en ind 

Anmeld

7. januar 2013

Købmagerkonen

Det ville være nemmere at hjælpe med at finde noget specifikt badetøj til dig hvis jeg vidste hvilken str du er...? Jeg vejer selv 115 kg (så det er jo væsentligt større end dig) og jeg kender flere steder hvor de sælger lækkert badetøj - men igen, der er jo ingen grund til at jeg linker til sider med str. 50 hvis du slet ikke er den str

Anmeld

7. januar 2013

Købmagerkonen

Anonym skriver:

Her kommer lige lidt bud:

Bikini med højtaljet underdel

Tankini eller bikinitop med underdel

Sort badedragt

Sort badedragt med skørt

Sort badedragt - i den dyre ende, men Miraclesuit skulle gøre underværker for figuren

Blå badedragt med "ben"

Derudover: når du ligger på stranden eller går rundt kan du jo have en løs, tynd strandkjole på som skjuler lidt mere.

Anmeld

8. januar 2013

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Konstant ophold i vandet

Ha ha ha god ide  hi hi.. 

Anmeld

8. januar 2013

Anonym trådstarter

Lunae skriver:

Mit bedste råd er at acceptere din krop som den er! Købe enten en badedragt eller en bikini, som er en rigtig BH og enten hotpants eller trusser med bred kant, som kan komme op på maven!

Jeg er selv overvægtig, men er ret ligeglad med hvad andre tænker om mig

Ja men jeg er bare ikke ligeglad hvad andre tænker   Ved godt det er så dumt...... burde jo glæde mig over at skulle på charter og hygge... men kan jeg bare ikke...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.