Permanent makeup ? (Bryn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.470 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. januar 2013

Anonym trådstarter

Nogle der har det?
Har i evt før og efter billede? eller bare efterbillede?

Er blevet tilbudt det, til en ok pris, da min veninde er stylist og der kommer en i hendes salon og laver det (en proff),

Og hva med graviditet?
Er (måske) gravid (tidlig)

Og hva gør man med ens egne bryn? Blr de barberet eller? Hvis de nu er meget mærkelge (og lyse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2013

Anonym trådstarter

Ingen?

Anmeld

7. januar 2013

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

Nogle der har det?

Er blevet tilbudt det, til en ok pris, da min veninde er stylist og der kommer en i hendes salon og laver det (en proff),

Og hva med graviditet?

Og hva gør man med ens egne bryn? Blr de barberet eller? Hvis de nu er meget mærkelge (og lyse)

Har ikke lige før og efter billede da det er en jeg kender der har fået lavet permanente øjenbryn.

Jeg var faktisk overrasket over resultatet, det så ikke kunstigt ud og var faktisk ret pænt  Hun barberer bare sine øjenbryn af når det er.

MEN, tattoos og graviditet er ikke en god ide pga adrenalinen, det kan stresse dit barn 

Anmeld

7. januar 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Nogle der har det?

Og hva med graviditet?

min søster har fået lavet "permenente bryn" (de holder 5 år) og de er super flotte, det ser slet ikke kunstigt ud, og jeg troede det første lange stykke tid faktisk bare hun bruge meget tid på at plukke og farve dem, indtil hun så sagde de altså var tatoveret på

jeg overvejer selv meget kraftigt at få det lavet efter jeg har født, vil  ikke begi mig ud i det mens jeg er gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.