TbCp skriver:
Det er ikke så meget jeg er på herinde længere, men jeg synes lige at jeg ville give en lille update, hvis nogle stadig husker os 
Lige til folk der er nysgerrige og som ikke ved hvem vi er så er min fødselsberetning her
Og 2 af de vigtigste datoer i Mikkels første dage har jeg skrevet om her og her.
Heldigvis viste det sig jo at vi havde en supermand! 
Han "gav fingeren" til alle lægerne!
Vi havde fået at vide at vi godt kunne regne med at hver operation (han har været igennem 4) ville 0-stille ham så han ville være bagud motorisk...
Mikkel er 13 mdr. nu, korrigeret 11 md., og tog de første skridt inden sin 1 års fødselsdag og nu går han rundt som har han aldrig gjort andet 
Han kravler op i sofaen.... og videre op i vidueskarmen hvis vi ikke passer på. Han er en pilfinger uden lige og skal helst være med i alt vi laver.
Motorisk er han 100% med og det er så fedt at han ikke ved at han er født for tidligt 
Psykisk er han nok lidt skrøbelig. Han reagerer ret kraftigt på forandringer og hvis der sker for meget. Så skal han helst sove på min mave hele natten, der finder han tryghed og det får han selvfølgelig 
Vi har gået til jævnlige tjek på OUH, men da vi var afsted i november fik vi at vide at de første ville se os 1 år senere! Det er bare fedt!
Vi har dog været derude til diætist og skal også afsted for at have tjekket hans øjne. Da han blev født blev han taget med cup, den sad ned over det ene øje og i lang tid åbnede han ikke det øje.
Det kan han godt nu, men jeg har opdaget at hans pupil ikke udvider sig så meget som den anden gør, så det skal vi lige have tjekket.
Det er jo heldigvis en lille bitte ting og hvis det viser sig at der er noget med hans syn så fred være med det! Men det er rart lige at få det tjekket.
Han siger ikke så mange ord endnu. Han snakker meget men de eneste ord vi forstår er "mam mam" og "Rap rap"
Men det kommer nok.... han har jo haft travlt med motorikken indtil nu 
På mandag skal han starte i dagpleje. Han har fået dobbeltplads og skal være sammen med 1 andet barn som også har dobbeltplads. Det er jeg rigtig glad for!
Han har fået pladsen både pga. at han er ekstra sensitiv, men også fordi han pga tarmsygdommen har rigtig mange bleer hver dag og der skal tages nogle forskellige forbehold omring mad m.m.
Mikkel er helt klar til at starte op, han elsker at være sammen med andre børn.
Mht. moren.... det er en helt anden sag og jeg ved godt hvad min søndag kommer til at gå med 
Nå.... men en lille (lidt længere) update herfra 
Hvis i ikke allerede gør det, så kan i følge os på Mine Mirakler
Og så lige lidt billeder af bassen som nu er 13 mdr, 75 cm og 8,5kg