så starter man igen efter svære tider

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

488 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. januar 2013

Anonym trådstarter

Jeg er anonym begrund af personlig ting

Jeg er nu nået et sted i mit liv hvor det hele har set meget sort ud men nu stille begynder det at se lyst ud...

Jeg har fundet en dejlig fyr været sammen med ham snart tre mdr min børn er glad foe ham osv..

Men nu står jeg der det sex vi har vidunderligeun men jer er så flov over min krop og jeg ikke kan smide alt tøj...

Ind jeg blev gravid stød vægten på 70 kilo idag efter to børn på 3 åt står der plus 53 

Ja lidt æv her fra men håber i der ude vil støtte mig igennem det her det skal lykkes 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2013

Na-Wi

Du har min støtte Du kan altid skrive til mig hvis du har brug for det

Anmeld

7. januar 2013

Rikkemor89

Anonym skriver:

Jeg er anonym begrund af personlig ting

Jeg er nu nået et sted i mit liv hvor det hele har set meget sort ud men nu stille begynder det at se lyst ud...

Jeg har fundet en dejlig fyr været sammen med ham snart tre mdr min børn er glad foe ham osv..

Men nu står jeg der det sex vi har vidunderligeun men jer er så flov over min krop og jeg ikke kan smide alt tøj...

Ind jeg blev gravid stød vægten på 70 kilo idag efter to børn på 3 åt står der plus 53 

Ja lidt æv her fra men håber i der ude vil støtte mig igennem det her det skal lykkes 

Jeg står samme sted, jeg vejer 124,3 den 31 december 2012, jeg skal virkelig osse ned i vægt, ikke bare fordi jeg er flov over mig selv, men jeg vil osse meget gerne have et barn mere (: 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.