Ingen venner overhovedet..!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.506 visninger
18 svar
0 synes godt om
6. januar 2013

Anonym trådstarter

Hej med jer..

Jeg har lige brug for at få luft på mine følelser.. Jeg går på en produktionsskole.. Og jeg har bare ingen venner overhovedet.. Jeg prøver altid at være sød ved dem, men de gider mig overhovedet ikke, de himler med øjnene hver gang jeg bare åbner min mund.. Jeg føler mig virkelig anderledes derovre og jeg aner ikke hvad jeg gør galt.. Og de er selvfølgelig også rigtig gode til at fortælle mig hvor dårlig jeg er til alting.. Og jeg forstår det bare ikke..! Det skal lige siges at jeg er 17 år gammel.. Og jeg har heller ikke nogle venner uden for skolen, for alle sladre og laver rygter om mig.. Jeg vil helst bare forsvinde.. Jeg har bare brug for en rigtig veninde, det er mit højeste ønske, for det har jeg aldrig prøvet.. Har i prøvet noget lignende, som at blive snakket om, eller ikke at have nogle venner?? 

Mange knus fra mig! Håber meget at høre fra jer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2013

Christina :-)

Anonym skriver:

Hej med jer..

Jeg har lige brug for at få luft på mine følelser.. Jeg går på en produktionsskole.. Og jeg har bare ingen venner overhovedet.. Jeg prøver altid at være sød ved dem, men de gider mig overhovedet ikke, de himler med øjnene hver gang jeg bare åbner min mund.. Jeg føler mig virkelig anderledes derovre og jeg aner ikke hvad jeg gør galt.. Og de er selvfølgelig også rigtig gode til at fortælle mig hvor dårlig jeg er til alting.. Og jeg forstår det bare ikke..! Det skal lige siges at jeg er 17 år gammel.. Og jeg har heller ikke nogle venner uden for skolen, for alle sladre og laver rygter om mig.. Jeg vil helst bare forsvinde.. Jeg har bare brug for en rigtig veninde, det er mit højeste ønske, for det har jeg aldrig prøvet.. Har i prøvet noget lignende, som at blive snakket om, eller ikke at have nogle venner?? 

Jeg vil gerne skrive privat:-)

Anmeld

6. januar 2013

B&J

jeg har ikke prøvet helt det samme men det med at få venner er svært nu ved jeg jo ikke hvordan du ser ud men hvis man er lidt anderledes er det rigtigt svært,

jeg går feks ikke i byen og gjorde heller ikke dengang,

jeg er ikke en pop pige

jeg siger min mening

og ja sådan nogle ting sker, men når jeg er i en gruppe kan det godt gå lang tid før folk syntes jeg er okay, ved ikke hvorfor, for jeg er altid glad og smilede og når folk lære mig at kende siger de også tit de ikke forstår hvorfor de satte mig i en boks....

men det med at få en veninde er voldtsomt svært syntes jeg, har haft nogle enkelte bedste veninder og nogle der bare løg og pissede på en så bliver man også lidt, ja det er svært...

men håber du snart falder til og de begynder at snakke med dig

Anmeld

6. januar 2013

Muhmi

Hej med jer..

Årh, det lyder da bare rigtig hårdt og kedeligt! 

Hvis du har behov, så skriver du bare, ja jeg ved godt aldersforskellen er stor, men jeg har veninder i alle aldre og så længe der er noget at byde ind med på førstesalen hos dem, så betyder det ingenting for mig  Og det har de fleste jo

Anmeld

6. januar 2013

Muhmi

B&J skriver:

jeg har ikke prøvet helt det samme men det med at få venner er svært nu ved jeg jo ikke hvordan du ser ud men hvis man er lidt anderledes er det rigtigt svært,

jeg går feks ikke i byen og gjorde heller ikke dengang,

jeg er ikke en pop pige

jeg siger min mening

og ja sådan nogle ting sker, men når jeg er i en gruppe kan det godt gå lang tid før folk syntes jeg er okay, ved ikke hvorfor, for jeg er altid glad og smilede og når folk lære mig at kende siger de også tit de ikke forstår hvorfor de satte mig i en boks....

men det med at få en veninde er voldtsomt svært syntes jeg, har haft nogle enkelte bedste veninder og nogle der bare løg og pissede på en så bliver man også lidt, ja det er svært...

men håber du snart falder til og de begynder at snakke med dig

Hihi, vi to minder bare så meget om hinanden kan jeg læse Men det regnede jeg nu også med

Anmeld

6. januar 2013

Dinsen

Hejsa..

du må meget gerne skrive til mig 

op med humøret 

Anmeld

6. januar 2013

B&J

Muhmi skriver:

Hihi, vi to minder bare så meget om hinanden kan jeg læse Men det regnede jeg nu også med

Det er da fordi vi er sådan nogle dejlige KVINDER

Anmeld

6. januar 2013

Frk.S

Det lyder da virkelig ikke særlig sjovt.

Du må gerne skrive privat til mig, hvis du vil have en at "snakke" lidt med. Jeg er godt nok noget ældre end dig (29), men hvis det ike betyder noget, skriver du bare. 

Hvor bor du henne af i landet?

Anmeld

6. januar 2013

Muhmi

B&J skriver:

Det er da fordi vi er sådan nogle dejlige KVINDER

Jaah, det er

Sorry for off-topic ts

Anmeld

6. januar 2013

Anonym trådstarter

Mange tak allesammen! Hvor er i søde! Alderen betyder heller ikke noget for mig!! Jeg vil rigtig gerne skrive med jer!! Jeg bor på Frederiksberg, hvor bor i henne? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.