Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg hedder mosterlagkage og vil også gerne være med.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnnaKJ skriver: Jeg hedder Annakj derinde
Jeg hedder Annakj derinde
invitation
Mette. skriver: Jeg hedder Mettekathrine
Jeg hedder Mettekathrine
invitation sendt
Den lykkelige skriver: Vi har en gruppe derinde hvor vi er rigtig mange fra baby.dk.. men den er helt død!! Jeg vil gerne prøve være med i jeres hedder milopilo
Vi har en gruppe derinde hvor vi er rigtig mange fra baby.dk.. men den er helt død!! Jeg vil gerne prøve være med i jeres hedder milopilo
nåå så den findes stadig... kan godt huske dig... jeg hed gummianden du er nu inviteret
Moster Lagkage skriver: jeg hedder mosterlagkage og vil også gerne være med.
så er du inviteret
AnnaKJ skriver: Jeg kan slet ikke finde den gruppe?
Jeg kan slet ikke finde den gruppe?
jeg tænkte at gruppen skulle være privat så det ikke var alle og en hver der kunne gå ind og se hvad vi skriver om men du er inviteret nu og alle kan invitere andre
Jeg vil også gerne være med
Jeg hedder smlmea.
Kay skriver: nåå så den findes stadig... kan godt huske dig... jeg hed gummianden du er nu inviteret
Nej det ikke den vi var i sammen.. Det er en ny jeg startede i sommers.. men der er kun 1 eller 2 aktive ud af... ja 30 tilmeldte eller lignende Tak har lige godkendt! Så må vi ind i kampen igen!
Den lykkelige skriver: Nej det ikke den vi var i sammen.. Det er en ny jeg startede i sommers.. men der er kun 1 eller 2 aktive ud af... ja 30 tilmeldte eller lignende Tak har lige godkendt! Så må vi ind i kampen igen!
ahhhh oki
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128